standbye lampje knippert van een philips lx 3600d

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
315
Heb een philips lx 3600d home cinema en heb sinds kort het volgende probleem:
het standbye lampje knippert en kan de dvd/tuner speler niet meer aanzetten zowel met de afstandsbediening als manuel.
Heb de stekker al uit het stopcontact gehaald en na een tijd er weer in gedaan maar het probleem blijft.
Heb de bedrading en zekering gecontroleerd en alles ziet er goed uit.
Ik denk zelf dat het met printplaat van de voeding te maken heeft,misschien een kapotte elco of dat ik een weerstand moet vervangen maar welke?
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Re:philips LX3600D

Hoi Terry,
dit probleem wat je had is blijkbaar bijna 1 jaar geleden.
ik heb nu hetzelfde probleem, bij mij schakeld hij ook tussen de verschillende mogelijkheden in (DVD speler radio enz), en de display wordt onleesbaar.
dit lijkt inderdaad op een voedingsprobleem.
Heb jij al een oplossing gekregen voor dit probleem?
zoja, dan zou ik het graag willen weten van je.
b.v.d.
m.v.g.
Peter
 
knipperd lampje

Hoi Terry en Peter,

Ik heb dezelfde dvd-speler. Nooit geen problemen mee gehad, totdat ik nu ook te maken heb met het knipperende lampje. Hij reageert nergens meer op! Wat hebben jullie hiermee gedaan? Hebben jullie een oplossing gevonden, want ik ben erg tevreden met de dvd-speler!

Groeten sem
 
Hoi Sem

Hoi Terry en Peter,

Ik heb dezelfde dvd-speler. Nooit geen problemen mee gehad, totdat ik nu ook te maken heb met het knipperende lampje. Hij reageert nergens meer op! Wat hebben jullie hiermee gedaan? Hebben jullie een oplossing gevonden, want ik ben erg tevreden met de dvd-speler!

Groeten sem

Ik heb de DVD speler weg gezet, want ik kan er niets meer mee.
hij is waarschijnlijk stuk, het enigste wat ik nog zou kunnen (maar dan moet ik nog meer mensen hebben die dit probleem hebben) is Philips zelf gaan aanschrijven, want het lijkt er nu op dat dit een probleem van het apparaat zelf is.
dit is voor ons dus niet op te lossen.
m.v.g.
peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan