Starfighter 3000 op '98?

• Onderwerp starter Onderwerp starter joe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joe

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
Ik heb hier starfighter 3000 liggen een systeem eis is windows '95. Weet iemand of ik hem ook in '98 kan spelen? Mijn videokaart is NVIDIA RIVA TNT2 M64 PRO. en mijn geluidskaart is een soundblaster 16. Ik heb hetzelfde probleem met: Gex-3d, enter the gecko. Er is directX geinstalleerd ( 9.0 ) Het laatste spel zegt dat ik " Glide2x.dll." niet heb.???

Waarschijnlijk kan je dat oplossen door OpenGl te installeren:
http://download.microsoft.com/download/win95upg/info/1/W95/EN-US/Opengl95.exe

OpenGL v1.1 software runtime is included as part of operating system for WinXP, Windows 2000, Windows 98, Windows 95 (OSR2) and Windows NT. So you only need to download this if you think your copy is somehow missing.

OpenGL v1.2, 1.3 or 1.4 are included with the drivers for your OpenGL video cards. So you only need to make sure you have the latest OpenGL driver for your video card. Each OpenGL accelerator manufacturer writes their own OpenGL drivers. So if you need a new or updated driver, go to the manufacturer's web site for your OpenGL accelerator board and download and install their latest OpenGL driver.

nee, helaas. niets veranderd. starfighter kan mijn geluidskaart niet vinden en gecko die dll. niet.

Dan zullen de spellen wel te verouderd zijn. Ik kan in ieder geval nix anders vinden dan bovenstaande ''oplossing''.

Jammer! nou ja, een goed excuus om weer eens een andere game te kopen! bedankt voor de moeite!:-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan