start alleen via keuze scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Mijn computer start alleen nog via het keuze scherm met die 5 mogelijkheden. Ik kan wel kiezen voor normaal opstarten en dan doet ie het wel goed.
Hoe kan ik zorgen dat hij weer normaal doorstart.
Heb al herstelpunt geprobeerd maar die werkte niet.
Ik wil het nog via de discette proberen met regclean
\restore. Maar ik heb niet veel hoop erop dat, dat gaat helpen.
Wie heeft er nog een idee

Erik

TIP: Verwijder windows ME en installeer 98Se of 2000 of XP. ME is echt het meest beroerde besturingssysteem dat Microsoft ooit gemaakt heeft :confused:

Ontopic: Je boedlt het scherm met de keuze uit opstarten in veilige modus, Dos enz.?? Krijg je daarvoor nog een foutmelding te zien?

Ja het is dat zwarte scherm waar ik steeds op stuit.
nee er komt geen fout melding.

hmm, zorry, maar dan vrees ik dat ik je niet kan helpen, misschien iemand anders????

Succes ;)

Ik heb vandaag weer eens iets geprobeerd. Maar de comp reageerd niet op een floppy en ook niet opde CDroms volgens mij detecteerd hij ze wel.

Erik

ME beroerd? Niets gemerkt.

Ik las dat je toch na de keuze scherm in Windows kan komen. Zo ja, dan probeer daarna van de CD-rom Windows gewoon er overheen te instaleren.
Zit geen virus op je PC?

We gaan er mee naar de maker en van hen hoor ik wel wat er echt mee is. Een schijf in de CDrom kan ik niet zien. De twee schijven zijn wel herkend omdat ze in Deze Computer staan. Zelfs een opstart schijf wil hij niet lezen. Er kan best een virus opzitten die had ik natuurlijk online kunnen scannen want de virusscanner is ook over z'n tijd heen.

groeten Erik

Als dat kan ik zou hem eerst online scannen.
Mocht virus het oorzaak zijn dan verwijder je deze eerst en ga je daarna met een boot floppy en de WinME CD opnieuw opstarten en vervolgens WinME gewoon er overheen zetten.
Je kan ook direct naar de maker..

Ik zou het eerst zelf probeeren.

falco

Het probleem is opgelost. Het toetsenbord was stuk.
Bij de maker was er niets met de comp aan de hand.
Of hij alles even wilde brengen. Toen bleek het keyboard stuk.

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan