Start - Alleprogramma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myrt

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
15
Als ik via Start - Alle programma's het venster open zie ik 3 kolommen met programma''s, maar de 4de kolom is niet zichtbaar, kan ik dit zo instellen dat alle programma''s, dus meerdere kolommen zichtbaar zijn ?
 
Weet je zeker dat er programma's geïnstalleerd zijn die je niet in het menu Start terug ziet? Je hebt kennelijk heel veel programma's op je computer staan. Ik weet niet of 3 kolommen de limiet is maar ik zou er zeker over denken om submappen in het startmenu te maken. Maak dan een submap voor b.v. spellen en zet al je spellen daarin, enz.

Klik met rechts op de knop Start > kies voor Alle gebruikers verkennen en in het volgende venster voor de map Programma's. Maak daar de submap(pen) aan en sleep de programma's daarin. Het menu Start wordt nu een stuk overzichtelijker.
 
Ik meld me ook aan voor dit topic, omdat ik ook bijna 4 kolommen heb en dus ook wil weten wat er gebeurd wanneer de 4e komt
 
Weet je zeker dat er programma's geïnstalleerd zijn die je niet in het menu Start terug ziet? Je hebt kennelijk heel veel programma's op je computer staan. Ik weet niet of 3 kolommen de limiet is maar ik zou er zeker over denken om submappen in het startmenu te maken. Maak dan een submap voor b.v. spellen en zet al je spellen daarin, enz.

Klik met rechts op de knop Start > kies voor Alle gebruikers verkennen en in het volgende venster voor de map Programma's. Maak daar de submap(pen) aan en sleep de programma's daarin. Het menu Start wordt nu een stuk overzichtelijker.


Ik heb al een aantal submappen gemaakt, maar er staan nog steeds programma's in de 4e kolom, dat weet ik want er is een streepje van deze nieuwe 4e kolom zichtbaar, dus hij wordt wel gemaakt maar is niet in beeld te krijgen, helaas.
mvrgr.Myrt.
 
Als je de schermresolutie hoger zet is er meer ruimte, zo heb ik het aantal kolommen van 4 naar 2 teruggebracht
 
Als je de schermresolutie hoger zet is er meer ruimte, zo heb ik het aantal kolommen van 4 naar 2 teruggebracht



Re;
Zou een oplossing zijn, maar mijn scherm staat op maximale resolutie dus biedt het helaas geen soelaas.
hgr.Myrt
 
Je kunt dan bijvoorbeeld een aantal mappen maken en daar programma's in zetten:

Code:
Word, Excel, PowerPoint, Access enz. > in map Microsoft office

Code:
Windows Movie Maker, Windows Media Player > in map Bureau accessoires

Code:
Windows Messenger, Internet Exprorer, Outlook Express > in map Internet

Code:
Programma's voor school of werk > in map school of werk
Code:
spellen > in map spellen

en zo kunnen we nog uren doorgaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan