Start doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

herculez

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
In mijn gebruikersaccount kan ik niet meer vastleggen wat mijn browser en wat mijn mailprogramma moet zijn. Ik kan het wel aanklikken bij "Menu start aanpassen" maar dat heeft geen effect". Ook niet nadat ik "toepassen" aanklik.
Verder verdwijt de welkbalk "Snel starten" steeds als ik opnieuw inlog. "Taakbalk ontgrendelen" werkt niet. Enzovoorts. Het toekennen van beheersrechten aan dit account helpt niet. Op mijn beheersaccount werkt alles correct. Tot gisteren werkte ook mijn gebruikersaccount correct. Toen heb ik toen ik zowel daar ingelogd was als onder mijn beheersaccount en systeemherstelpunt gedefinieerd ( werkend in mijn beheersaccount ). Na wat lokaal gepruts ( programma's installeren en deïnstalleren ) heb ik besloten mijn systeem te herstellen naar dat systeemherstelpunt en sindsdien is het mis.
GRAAG zou ik begrijpen wat er verkeerd is gegaan maar vooral hoe mijn gebruiksaccount weer in orde te maken. ALVAST bedankt.

Kan iemand mij helpen ????
Bovenstaand probleem is nog niet verholpen.
Ik heb geprobeerd Taskbar Fix All te downloaden in het gebruikersaccount ( dat ik voorlopig beheersrechten heb toegekend ). Firefox weigert dit omdat dit zou botsen met mijn eigen instellingen. Daarom Taskbar Fix All gedownload in mijn beheersaccount. Gelukt. Gerund en dat lukte ook. Het programma toen gerund onder mijn gebruikersaccount ( met beheersrechten ) maar dat werd geweigerd door Windows Script Host. WAT IS ER TOCH MET DAT ACCOUNT AAN DE HAND.

bedankt allemaal. Probleem opgelost. Gewoon systeemherstel ongedaan maken. Nogmaals hardstikke bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan