start elke keer opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

alsido

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2002
heb een computer gekregen van iemand met een fout erop . kon die fout niet herstellen dus heb de harde schijf eruit gehaald en heb de persoonlijke mappen met behulp van een andere computer eraf gehaald.vervolgens heb ik de hd geformateerd en in mijn computer opnieuw geinstalleerd en daarna de hd in zijn eigen computer gezet en probeerde hem uit maar hij starte elke keer opnieuw op(in mijn computer deed hij het gewoon).

wie kan mij helpen

Zoals jij dat uitgevoerd hebt, zou wel moeten werken maar de installatie is dan wel geënt op een andere computer. Als die hdd dan in zijn eigen kast wordt gezet vindt ie allemaal nieuwe dingen. Mogelijk is die installatie daardoor volkomen van slag. Kun je Windows niet installeren in zijn eigen kast?

ja dat kan wel maar hij is niet zo snel als de mijne .
maar vondt het vreemd dat hij niet gewoon opstarte

Misschien doet ie het wel in veilige modus. Maar zoek dan maar 's uit door welk onderdeeltje de pc niet opstart. Voer voor de echte hobbyist maar ik denk dat je 'm sneller gewoon opnieuw installeert.
Ik heb dit probleempje zelf ook gehad afgelopen weekeinde. De snelheid van mijn langzaamste computer (PIII\ 533) viel mij reuze mee.

en had jij het onderdeeltje gevonde waarom hij het niet deed?

Geplaatst door alsido
en had jij het onderdeeltje gevonde waarom hij het niet deed?
Nee, maar de installatie was uitgevoerd op mijn jongste pc en de hdd werd vervolgens geplaatst in mijn oudste pc. Toen bleef die opnieuw opstarten. Ik heb de moeite niet genomen dat verder te bekijken want ik krijg dan toch zo'n onbetrouwbaar gevoel over het systeem dat ik uiteindelijk TOCH opnieuw installeer. Vandaar.

heb trouwens ook een nieuwe installatie uitgevoerd en hij doet het .

waarom hij het niet deed zal wel iets zijn wat jij zei
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan