Start menu: slaapstand-knop wilt maar geen afsluiten-knop worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DimitriR

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2006
Goed, iedereen weet ondertussen wel hoe hij de knop in het Start Menu aan moet passen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=338472

Maar, zoals de titel al zegt:

De knop in het Start menu is standaard een slaapstand-knop, ik had het altijd op afsluiten staan, maar sinds een week ofzo is het weer een slaapstand-knop geworden zonder dat ik iets deed.
Nou ging ik weer naar energiebeheer om het te gaan veranderen, but guess what?
energiebeheerrv1.png

Nu kan ik alweer een vraag verwachten: ben je überhaupt wel een systeembeheerder?
Ja natuurlijk ben ik dat, hoe heb ik immers dan die knop ooit op afsluiten kunnen zetten? ;)

En systeemherstel dan?
Ja, dat is een goeie, vooral als elke herstelpunt het niet wilt doen, geeft elke keer na het opnieuw opstarten aan: "Kan niet voltooid worden door een onbekende fout". :(

Nu ben ik ook ergens anders terechtgekomen via die link in die screenshot, in de Windows Help om precies te zijn.
Deze gaf aan dat het misschien in Groepsbeleid uitgeschakeld staat, vertel mij dan eens hoe dat dan kan als alles op "Niet geconfigureerd" staat en dus op de standaard-instellingen? (het kan best zijn dat ik die instelling over het hoofd heb gezien, maar vertel me dan a.u.b. in welke map ik die instelling kan vinden, het zijn er zo veel :confused:)

Weet iemand een oplossing of waardoor het komt dat ik deze instelling niet kan veranderen?
Alvast bedankt ;)

P.S.: voor degenen die mij eerder op het forum hebben gezien weten inmiddels wel dat ik allemaal vreemde dingen met besturingssystemen krijg... ach, er moet toch iemand de klos zijn hè? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan