start menu verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0106

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Berichten
70
Hallo,
Een zoon van mijn vriendin heeft een foto van internet als achtergrondplaatje op het bureaublad gezet.
Nu is alleen het hele startmenu met programma's etc verdwenen.
Het al een systeemherstel gedaan naar 2 dagen eerder maar helaas krijg weer die foto.
Ik kan wel via taakbeheer in de computer komen dus heb die foto verwijderd maar startmenu komt niet terug.Hoe kan ik dat oplossen? Hij heeft waarschijnlijk iets gedaan wat ik niet weet.
Gr.Wilma
 
Als je de Windowstoets indrukt, komt dan het startmenu ook niet te voorschijn?
 
Nee ik kan via taakbeheer in de PC komen enheb ook geprobeerd in de instelling van het beeldscherm te kijken of het misschien mogelijk was dat die foto problemen gaf maar met een andere afbeelding nog steeds hetzelfde.
Aleen een pl;aatje in beeld en verder niks. Hij staat ook niet op verbergen.
 
Laatst bewerkt:
Je balk is verborgen...
Druk op CTRL+Esc dan komt je Startmenu tevoorschijn.

Maar om je Werkbalk terug te toveren moet je met de muis hem gaan halen.
Waarschijnlijk zit hij onderaan je scherm... ga met de muis helemaal naaronder als je de cursor ziet veranderen klik je links en trekt hem omhoog.

Als je hem daar niet kan vinden kan hij zowel links, recht als bovenaan zitten.
Je kan de werkbalk dus aan alle kanten zetten in Windows...
 
Nee hij is niet verborgen dat heb ik al gecheckt.Ben het hele scherm afgegaan en wat jij zei dus helaas.
 
Kijk eens of het volgende wil helpen. Kopieer en plak het dik gedrukte in kladblok;

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=dword:00000000


Sla het op als Taakbalk.reg klik twee keer met link op het bestand en geef toestemming het aan het register toe te voegen.
 
Zal het straks even doen want zit nu op mijn eigen PC alle opties te bekijken dan horen jullie wel van mij of het is gelukt
Windows Registry Editor Version 5.00 dit gedeelt ook?
 
Of dit gedeelte ook mee gekopiërd moet worden

Windows Registry Editor Version 5.00

Staat ook vet gedrukt
 
Sorrie voor mijn late reageren maar het probleem is opgelost ze heeft de PC weggebracht naar iemand, dus ik kon niet verder.
Bdankt voor het meedenken .
Gr.Wilma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan