Start menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikius

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
Berichten
58
Weet iemand hier hoe je programma's als DVD Maker, Movie maker en Windows Defender terug in het Start menu krijgt. Toen ik Vista Home Premium pas instaleerde stonden al deze programma's bij het submenu "Alle Programma's"? :confused:
 
En nu staan ze er niet meer? Wat heb je in de tussentijd gedaan dat ze er nu niet meer staan?
 
In "Alle programma's" rechts klikken en "Aan het menu start vastmaken" kiezen.
 
Helpt niet.

Bedoel je rechter muis klikken? Dan moeten die programma's er staan als ik ze aan het Start menu wil vastmaken. Ik kan de programm's wel zoeken met zoekopdracht, maar als ik dan een programma met rechter muisknop aanklik krijg ik alleen de optie: Openen en Verwijderen of bestandslocatie openen.
 
Als je gewoon naar de .exe gaat van desbetreffende programma's staan denk ik in C:>map program files)die je in menu start wilt hebben en daarop doe je rechtermuis en dan koppelen aan menu start dan lukt het wel denk ik...
 
Laatst bewerkt:
???

Nogmaals bedankt. Hiermee is mijn probleem opgelost. :)

De enige programma die ik niet terug vind is Microsoft Office 2003, al gaan programma's als Word en Excel wel, maar ik kan de pictogrammen van Office 2003 niet meer terug vinden. Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan