start niet meer op!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josd82

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
Hallo,

Ik heb een heel groot probleem!!
Gisteravond liep mijn laptop vast. En toen resette ik mijn laptop. En ik wou hem opnieuw opstarten en dit lukte niet meer. Als ik hem opstart dan start die halverwege (als hij net begint met winXP opstarten)weer opnieuw op, en zo gaat dit alsmaar door.
Ik heb in veilige modus geprobeerd en ik heb de cd van windows erin gestopt en proberen te repareren. Maar teergeefs.
Ik wil hem niet formateren want er staat belangrijk werk van school op!

Weet iemand raad??!!

Mvg,

jos

Bootdisk erin en booten vanaf A, vervolgens C: benaderen en daarna je belangrijke bestanden kopieren en dan alsnog C: formateren. (Als je tenminste zeker weet dat al de door jou genoenmde en geprobeerde hersteloperaties geen oplossing hebben geboden)

OP mijn laptop zit geen A drive. maar kan ik ook misschien mijn USB stick gebruiken?? Trouwens als ik opstart via veilige modus in msdos prompt dan kan ik ook niet in de C......

Ik kan hem natuurlijk wel aanzetten. Dan komt het scherm voor als je op F2 drukt dat je in de bios komt, daarna wilt hij windows opstarten. Dan krijg je heel snel een blauw scherm te zien, en dan start hij opnieuw op. En zo als maar weer.

Ik druk op F8 en ik start in veilig modus op in dosprompt. Ik zie niks....ik kan niet op mijn hardeschijf. Hij geeft een fout.

Beetje duidelijk hoop ik?

ok,
maar uit het hele scherm met opties als je F8 indrukt, kun je uit meer kiezen dan opstarten in de prompt. Je kunt daar bijv. ook kiezen voor Windows starten met de laatst bekende juiste instellingen (of woorden van soortgelijke strekking)

Ja, dat weet ik. Ik heb dat allemaal algedaan. Lukt allemaal niet..

booten van je xp cdrom, en de setup er overheen proberen te draaien, dan lost xp vaak vanzelf de problemen op, EN je hoeft niet je bestanden te backup-en

(ja of je bent zo dom geweest om ook wat in je root te plaatsen :) )

Het is opgelost. Mijn hardeschijf was gecrasht. Dus nieuwe hardeschif nu, in ieder geval bedankt voor de reacties....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan