Start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JXTTZOU

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Hallo iedereen,

Ik zit met een klein probleempje, ik heb gister mijn videokaart (Gigabyte Nvidea Geforce 7600gs AGP) overgeclockt van 400 --> 435 met nTune.

Ik had eigenlijk geen idee dat het zo'n grote impact kon hebben, want nu als ik mijn pc opstart krijg ik wel het bureaublad, maar voordat ik iets kan doen word het beeld grijs en komen er allerlei raren strepen in.

Graag zou ik weten of iemand mij kan helpen, ik heb de batterij al uit m'n moederbord gehaald, maar dit mocht niet baten. Ook heb ik systeemherstel met de opstart-cd geprobeerd maar ik had geen floppy waar een herstelpunt op stond... Mijn laatste redding zou formateren zijn, maar het liefst zie ik dat daar nog een aantal opties voor zitten; weten jullie misschien wat? En helpt formateren eigenlijk wel?

And...

Jep, ik ben dom geweest, ik wilde gewoon kijken wat het precies was, had geen idee wat het inhield maar ben het toch maar gaan doen... Heb uiteindelijk wat met de instellingen geknoeid in het programma nTune en na het opstarten de volgende dag ging ie gek doen... Hopelijk kan iemand me toch nog helpen...? :(

start eens via de veilige modus op en kies dan voor opstarten met vga ondersteuning.
misschien kun je de instellingen nu ongedaan maken.

Overigens zou ik maar wachten met een herinstallatie. Aangezien deze instelling waarschijnlijk in de grafische kaart staat opgeslagen. Dit is gelijk ook de reden waarom het niet hielp om de batterij van de pc er even uit te halen. Deze is namelijk alleen voor je moederbord.

Mogelijk dat de site van Nvidia nog hulp biedt.

Of opstarten in veilige modus en daar nTune verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan