start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

testo

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
hallo als ik een orgineel progamma in de dvd speler steek en dan er iets van wil installeren( bijv.hercules een progam voor mijn videokaart )en het wil installeren dan krijg ik een venstertje iets van dos en er staat dan dat de toepassing niet lukt en moet ik kiezen tussen sluiten of negeren .ook in mijn writer krijg ik geen een progamma geinstaleerd . De rest gaat nog wel speelt alles af (video,spelletjes,muziek....)

In welke Windowsversie is dat? Krijg je foutmeldingen? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Als de rest wel werkt, zoals muziek cd's dan zou ik zeggen dat het niet aan je cd-rom of dvd ligt maar aan bv je windows.

Dus welk OS heb je, welke foutmeldingen krijg je, heb je service packs zo ja welke, wat voor systeem is het.... enz
Heb je iets aan hard/software veranderd waardoor het probleem ontstaan kan zijn ?

Dat soort info is handig om te hebben, dus als je dat even post kunnen we je wellicht helpen.

werk met windows xp pro en krijg deze foutmelding 16 bits windows -subsysteem (c:WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT.Het systeembestand is niet geschikt voor ms dos en microsoft windows -toepassingen)

help is er niemand die me kan helpen aub

dank u

groetjes testo

Ga in de verkenner naar de map c:\windows . Zoek het bestand autoexec.nt op. Klik rechts op dat bestand en kies de optie kopieren.

Daarna ga je naar de map c:\windows\system32. Daar klik je (in het rechtervenster) weer met de rechtermuisknop (1x) en je kiest de optie "plakken" Dan staat het bestand op de juiste plek. Daarna klik je nog 1x rechts op het bestand en kies je de optie "eigenschappen" . Zorg dat er hier alleen een vinkje staat bij "alleen lezen"

Met dank aan een andere Helpmijer, maar weet niet meer wie; dit stond in mijn map "p.c. weetjes"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan