start niet op

• Onderwerp starter Onderwerp starter frand
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

frand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
wanneer ik labtop aanzet werkt hij gewoon
bureablad komt er netjes op ,daarna na even wachten komt netjes kalender klokje en foto
niets mis mee mooie foto op achtergrond
dan begint het.....met pijltje klik ik op bolletje met window embleem erop dan zou er starten moeten verschijnenen kan ik beginnen ,maar er gebeurd niets klikken weer maar gewoon niets

probleem is 10 dagen geleden begonnen en systeemherstel kan ik uitvoeren tot maar 5 dagen terug volgens het systeem herstel dus heb ik niets aan

als ik ctrl alt en del indruk krijg ik blauw scherm kies ik taakbeheer en verschijnt er lings boven schermpje met taakbeheer o.k indrukken weer naar windows bol en starten verschijnt dan wel en kan ik wel naar internet

info gekregen van collega

mijn vraag is hoe los ik dit probleem op zodat ik normaal weer op p.c kan zonder deze vervelende storing
en kan het kwaad als ik via de info van collega mijn internet open

helpdesk van acer gebeld tip gekregen tijdens opstarten alt en f10 in te drukken
systeem back up laten doen
moest het probleem weg zijn........maar nee hoor gewoon nog problemen

a.u.b wie weet de oplossing .......groetjes frand

Ik snap niet wat de collega met het verhaal te doen heeft ... :confused:

Je zegt dat je tijdens het opstarten alt + f10 hebt ingetoetst.
Normaalgezien wordt dan inderdaad de recovery (systeem backup) gestart moeten worden maar dan wordt alles weer geinstalleerd zoals het was toen je de laptop voor het eerst opstartte, hij wordt dan bij wijze van spreken opnieuw geinstalleerd en ben je al je bestanden kwijt.

Heb je dat dan laten uitvoeren? --> vista is dus opnieuw geinstalleerd & het probleem is er nog?
(Het zou gemakkelijker zijn moest je duidelijke zinsbouw gebruiken met hoofdletters etc.)

frand

inderdaad via acer in structie gekregen een back up te maken
en nog geen resultaat krijg de p.c niet aan de gang als ik op start klikt ...rond embleem windows...
alles zou gereset moeten zijn maar toch staat hij vast na het opstarten

Heb je een proces van ongeveer 30min-1u (afgezien van de snelheid van de pc) doorstaan waar je pc werd geherinstalleerd?

En kan je aub grondig & duidelijk omschrijven wat er precies aan de hand is telkens wanneer je antwoord...
Dit zodat ik je gemakkelijker kan begrijpen en helpen

vast lopen

INDERDAAD VOLEDIGE BACKUP LATEN DOEN 130 minuten

HET PROBLEEM BLIJFT NAMELIJK VIA START KAN IK NIETS DOEN ALS IK DAAROP KLIKT is het blauw symbool van windows ER GEBEURD GEWOON NOETS P>C STAAT VAST

HET PROBLEEM KOMT PAS ALS IK BEELD HEB OP Pc NA HET AANZETTEN VIA AAN/knop
VOLLEDIG BEELD MET BURAUBLAD LINGS EN KLOK KALENDER RECHTS

VIA KLIKKEN OP START ZOU IK DAN VERDER MOETEN B.V EMAIL AANZETTEN
OF INTERNET AANZETTEN

ALS IK CTRL ALT EN DEL GELIJKTIJDIG INDRUK>>>>>>>>>>>>KAN IK VIA SCHERM TAAKBEHEER KIEZEN KLIK IK DUS OP >>>>>>>>>>>>DAARNA KRIJG IK LINKS IN BEELDSCHERM KAART TE ZIEN VAN TAAKBEHEER >>>>>IK KLIK DAN OP RODE KRUIS DAN VERDWIJNT DE KAART

EN IK KAN DAN PC WEL GEBRUIKEN

KAN DIT KWAAD ALS IK DIT ZO DOE OF IS ER EEN OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM

IK HOOP DAT DIT WAT DUIDELIJKER OVER KOMT

frand

en dan werkt je start menu ook weer ?
als dat zo is zou je je pc even kunnen scannen op spyware of virussen !

en trouwens je hoeft niet zo boos te reageren met je hoofd letters we proberen aleen te helpen

frand

Sorry ik wilde alleen iets duidelijker overkomen
ik ben al blij genoeg dat ik met vragen over problemen kan komen
dus komt het anders over bij je

ik scan regelmatig met norton 360 mijn pc

het is gewoon onbegrijpelijk dat dit zo<n vervelende storing is
termeer omdat ik mijn pc gebruik voor mijn studie

pc is 4 maanden oud en ik ben mijn aankoop bon kwijt >>>>>dus kan geen verhaal maken op garantie

in ieder geval bedankt dat je probeer mijn storing te verhelpen

inderdaad dan werkt het menu weer gewoon ,

goetjes frand

groetjes frand

Laatst bewerkt:
en dan werkt je start menu ook weer ?
als dat zo is zou je je pc even kunnen scannen op spyware of virussen !

en trouwens je hoeft niet zo boos te reageren met je hoofd letters we proberen aleen te helpen

Aangezien vista is herinstalleert en het probleem er nog steeds is denk ik niet dat het dan al iets te maken kan hebben met spyware of virussen.

Verder was het misschien een beetje mijn fout dat Frand alles in hoofdletters ging schrijven, maar ik bedoelde gewoon Hoofdletters in het begin van de zin en eventueel ook punten op het einde ervan, gewoon om de leesbaarheid gemakkelijker te maken ;)

@ Frand: verder denk ik niet dat het kwaad kan dat je eerst taakbeheer opstart en dat dan alles goed werkt, maar ik kan me voorstellen dat het allemaal niet handig is.
Ok, je bent je garantiepapier kwijt maar je hebt nog altijd je serienummer aan de onderkant van je laptop waarmee acer wel kan uitzoeken wanneer je je pc hebt aangekocht & garantie heb je dus nog.
Aangezien het probleem niet is opgelost met een herinstallatie zou ik dus nogmaals naar acer bellen, zeggen dat je een herinstallatie hebt uitgevoerd maar dat je probleem nog niet is opgelost en dan zal men wel een afspraak maken met jou om je laptop te komen ophalen en deze dan gratis te repareren :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan