Start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneheeftook

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2013
hoi mijn Sony Vaio start nergens meer in op
Als ik via safe mode op wil starten loopt hij vast bij :
Loaded\windows\system32\drivers\avgidshx.sys

kan daarna helemaal nix meer.
Kom ook niet in prompt of waar dan ook maar in.
Zou ook wel alles er af willen gooien maar dat lukt ook niet
PLEASE help

Bedankt en groetjes René

Laatst bewerkt:
Dank je Plukkies maar ik kom nergens in, kan niet op C of waar dan ook komen, kan dit programma starten vanaf CD of USB stick?

Hoi,
het is een AVG driver monitor helper probleem.
Kun je in de safe mode kiezen voor "opstarten in de laatst bekende configuratie toen nog alles werkte" o.i.d.?
Nuttige link (Eng)
Volg de link van "will h" voor de handleiding om een AVG rescue cd te maken (op een andere pc) en hoe je d.m.v. de cd AVG voor het opstarten kunt uitschakelen.

Laatst bewerkt:
heb helaas geen Vista cd meer en zou dan niet weten hoe ik ubuntu moet installeren omdat ik niet verder in de safe modus kan komnen of op command prompt

lijkt mij ook, kan uberhaupt nu nix installeren.
MAAR wat zou wel de oplossing kunnen zijn????
Kan via AVG rescue wel op de C schijf komen maar volgens mij niets toevoegen

Boot via F8 naar save mode en laat hem zo een poosje staan, grote kans dan na een kwartier of zo windows reboot en het probleem zelf oplost, probeer het eens.

werkt helaas ook niet, pakt de recovery cd wel, blinkt wit streepje in beeld, blijft continue knipperen maar er gebeurd nix en ook tijd ( 30 min) in de safe mode laten staan zonder reslutaat
Begin er een beetje moedeloos van te worden

Zie aan een Vista DVD te komen met dezelfde uitvoering, heb geen opties meer, niets schijnt te werken.

Welk type vaio is het?

Sony Vaio PCG-9Z1M
Heb wel een Vista SP 2 liggen maar als die erin gaat hoor je hem wel maar daarna gaat ie weer naar veilige mode .
De Vista die erop staat is Vista Business
Kan ik niets met die AVG rescue, ik kom wel bij de files kan eventueel alles deleten?
of crcdisk.sys ( mnt/sda/windows/system32/drivers) deleten ?
OF??????

Indien er in de map windows\system32\config ook "bak" bestanden staan of in de map windows\system32\config\regback wat staat zou dat wel iets kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan