Start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
in regbak staat components-default-sam-security-software-system ( log1-log2 en old bij allen)
15okt was de laatste toen ook de problemen

Het gaat om de bestanden met de extensie .bak, staan die niet in de config map?

Indien er in die regbak de bestanden de datum hebben in de periode met de problemen hebben die geen nut.

Zie wel .sav bestanden staan maar die zijn uit 2006.

Die zonder extensie kopieren naar een map en die .sav kopieren naar dezelfde map zonder die extensie, dan worden system etc overschreven, proberen maar?

Alles gekopieerd maar nu staan ze in andere map maar hij start toch via de system32 config en daar staan de oude nog in
Kan ik je skypen of direct mailen?
of afspraak maken?
Bedankt

@Plukkies: In dit topic hebben wij enkele berichten van je verwijderd. Verzoek aan je is om geen reacties te plaatsen met adviezen waar een topicstarter niet mee geholpen is of niet om vraagt.

Alles gekopieerd maar nu staan ze in andere map maar hij start toch via de system32 config en daar staan de oude nog in
Kan ik je skypen of direct mailen?
of afspraak maken?
Bedankt

Lees nog eens mij reply, je dient die .sav bestanden te kopiëren naar dezelfde map zonder de extensie .sav, dan worden die bestanden zoals system en software overschreven en omdat je kopieën ervan hebt kun je ze altijd weer terugzetten.

Een Vista DVD lenen zou handiger zijn?

Of via een torrent downloaden maar daar zijn vele huiverig voor.

helpt helaas ook niet krijg nu deze fout ( zie foto) krijg deze week Vista insatllatie CD dus dat maar proberen hou je op de hoogte
20131021_144319 (800x600).jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan