Start op en sluit af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bloffertje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
Hoi allemaal,

Mijn pc is op hol geslagen.... Hij start op... tot het windows logo moet komen en dan...sluit hij weer af...
Ik kan ook niet in veilige modus opstarten en zelfs in promt herkent mijn pc windows niet.....

Wat zal er aan de hand zijn, iemand enig idee, moederbord kapot, virus, wie weet raad????

Alvast bedankt........

sluit de pc af of slaat hij uit?

Het eerste zou wijzen op een software matig probleem het tweede op een hardware matig probleem.

Uhhh hij slaat af denk ik, alles gaat gewoon uit en dan start hij opnieuw op. Krijg geen melding of zo hoor, hij gaat gewoon uit.....

Groetjes

Welke Windows?
Voor Win2000/WinXp kan het een Blaster of Sasser virus zijn.

Windows xp heb ik...
Maar die virussen zorgen er toch voor dat je juist wel je windows krijgt maar dat hij dan na een tijdje de boel sluit. Ik heb Norton 2004 erop en ook ge-update, dus het lijkt me sterk dat het een virus is.
Ik kan nu ook niet scannen natuurlijk en als ik de cd van Norton erin doet geeft hij error C aan.

Thnx voor het snelle reageren, toppie!

Lijkt mij ook het Sasser virus. Draai ook eens de gratis virusscanner van Antivir.de deze haalt ook nog andere **** van je computer. Ik draai Norton 2003 en geupdated en al, maar toch haalde AVP nog eens 27 Trojans ervan, die Norton niet ziet ??????

Succes,

Limbo

Als je niet eens ff een tijdje in windows kunt komen kan er ook iets essensieels beschadigd zijn. Maar denk dat het een progje is die zich opstart die de fout veroorzaakt of die het moedwillig doet. Anders moet je systeem herstel proberen met win XP cd, of tijd terug zetten. het is vaag dat veilige modus niet opstart. Deze start op met hoognodige besturingsprogrammas dus die kunnen mogelijk ook niet meer goed werken.
Je hebt dus ook nog best kans dat het iets met hardware is..(?)

He allemaal
Tja ik kan niet elke keer gelijk reageren, kan niet op mijn pc :p , maar bedankt dat jullie wel met me meedenken.

Limbo: ik doe regelmatig een virusscan van housecall, en het klopt dat er dan wel dingen worden gezien die Norton niet ziet... Maar ik kan nu niks met mijn pc, dus ook niet scannen.

Leonardo: Had al geprobeerd om met de cd optestarten, maar herkent zelfs de cd niet. Vrees dat het inderdaad dus iets met hardware is.

Ik heb inmiddels de helpdesk gebeld en ze komen langs (tja ik zit nog in de garantie, pc is nog maar een half jaar oud:confused: ) Maar dat is pas dinsdag..... Is lang hoor zonder pc :o

Nogmaals bedankt dat jullie meedenken......:thumb:

Groetjes...

misschien slaat ie uit omdat ie te warm wordt? lijkt me alleen wel sterk als ie een tijdje uitgestaan heeft.
Doet ie het onregelmatig, of doet ie het altijd als je 'm opstart?

Hoi allemaal
Even een up-date... Tja ze zijn langsgekomen, maar niet met de spullen die ze mee moesten nemen :(
Mijn pc is dus dood, moederbord en of hardware wil het niet meer voor mij doen. Ze gaan hem proberen te maken, maar ja wanneer.....
Ook konden ze kijken of er nog wat te redden viel, maar dat ging zelfs niet meer. Er kwamen al 28 fouten ( ze noemde het anders, maar ja ben een leek) toen ze nog maar 1 procent hadden gescand op fouten....
Het is dus zeer ernstig... zodra ik weer wat meer weet, geef ik nog een up-date en sluit deze topic af
Allemaal bedankt voor het meedenken.........

Groetjes

Thnx nogmaals voor het meedenken.
Mijn pc werkt weer, nieuwe harde schijf erin...en hij doet het weer. Had meer problemen vanaf het begin al..had er schijnbaar allemaal mee te maken. Nu werkt mijn pc helemaal goed, beter dan voorheen....:D
Groetjes allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan