Start teveel op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Naar aanleiding van deze thread: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=110126

heb ik het programma ook geïnstalleerd. Alleen nu blijft het opstarten, via Task mananger sluit ik hem telkens af maar hij blijft terug komen. Task manager zegt trouwens dat de gebruiker van het programma "system" is.
Ik kan "poweroff" nergens terugvinden! Niet bij msconfig, niet bij startup delayer, niet bij startup control panel. Ik heb geen idee hoe ik hem uit moet zetten. Ik kan hem ook niet deïstalleren in het software gedeelte van het configuratiescherm, want daar staat die niet. De map waar ik heb ik had ge-unzipd is al verwijdert, dus daar kan die ook niet uit opstarten. Sinds ik dat ding geïstalleerd hebt start de map "c:/program files/messenger ook mee. Ook die kan ik nergens terugvinden. Wie helpt me?
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook al gekeken bij de services?
Misschien staat hij daar tussen.

Groetjes,

Pieter
 
Daar staat die!
Dank je wel!

Nog 2 hele verbaasde vragen.

1. Hoe komt die daar in vredesnaam te staan?
2. "C:\WINDOWS\System32\poweroff.exe" -service is het pad naar het uitvoerbaar bestand. Kan ik maar beter niet verwijderen zeker?
 
Als je rechtsklikt op die regel kun je daarna op eigenschappen klikken.
Nu staat hij waarschijnlijk op automatisch. Als je daar Handmatig van maakt kun je hem weer starten als je hem nodig hebt. De regel verwijderen lijkt me niet zo handig.

Er zijn wel meer programma's die zich als service installeren. Als je bv Norton gebruikt zul je nog wel meer services vinden die niet van Windows zelf zijn.

Groetjes,

Pieter
 
Maar het is niet van iets als M$, het lijkt wel meer een particulier.
Toch maar niet verwijderen?

attachment.php
 

Bijlagen

  • poweroff.jpg
    poweroff.jpg
    51,3 KB · Weergaven: 93
Als het niet meer opstart heb je toch bereikt wat je wilde?
Heb je al in de map van het programma gekeken of daar geen uninstaller bij staat?

Groetjes,

Pieter

[EDIT] Niels heeft al wat voor je gevonden[/EDIT]
 
Die kun je in Messenger zelf toch uitzetten?

Extra > tabblad algemeen

Of anders het vinkje weghalen in msconfig bij: msmsgs.exe

Groetjes,

Pieter
 
Wie zegt nou dat ik messenger uit wil zetten:8-0: ?

Die map c:\program files\messenger start op, dat wil ik niet ;).
 
Hoe kan een map nou opstarten?
Bedoel je dat die open staat als je opstart?

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan