Start up Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre00

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2010
Als ik mijn pc met Windows 7 (bot) de stroom er af haal en daarna weer er op, dan krijg ik altijd foutherstel, met de keuze tussen save mode, normaal opstarten en dergelijke.

Ik dit uit te schakelen ?
Of is de tijd (30 seconden) korter te maken ?

Alvast bedankt voor alle info

Als je HDD snel kapot wil hebben dan moet je vooral de stroom eraf halen terwijl je OS nog draait.
Dat dat nog niet is gebeurt tot op heden is mazzel hebben. Windows start niet voor niets foutherstel als je het op deze manier doet. Waarom sluit je Windows niet gewoon af zoals het hoort overigens?

Dit kun je oplossen door in je boot.ini file de niet gedocumenteerde parameter /ignorestupiduser toe te voegen :)

Oftewel het antwoord is nee. Dit gaat niet en dat is ook met een heel goede reden. Als het echt niet anders kan, laat dan liever nog je pc altijd aan staan.

volgens mij bedoelt hij hetzelfde wat ik heb liggen,

de stroom eraf als je gaat slapen (bij mij zitten er nogal veel apparaten aan en dat is wel zo handig!)

met zo'n aan/uit knopje :P

ik heb ditzelfde probleem gehad met windows 7 in het begin, wat ik gedaan heb is een herinstalatie (omdat ik hem er toch net op had :P)

wat je wellicht zou kunnen proberen is de herstelconsole van je windows 7 cd.

PS: ik ben het er helemaal mee eens dat stroom uitzetten als de pc nog draait alleen gedaan moet worden als het niet anders kan!\

*EDIT* ik kan hem ook helemaal verkeerd begrijpen hoor :D

Knopknop

Heey,

Ooit gehoord van deze Schutdown knopje in de startbalk?
02206627.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan