Startbalk blijft weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanlt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2008
Maak anders ff een screenie ofzo. Gewoon Shift+Print Scrn drukken en dan via een of ander paintprogramma ofzo opslaan en ff op een site gooien of hier uploaden ofzo. Dan is het misschien wat duidelijker

Dag allemaal. Na lang zoeken, toch maar een print screen gemaakt dan.

Ik heb mijn pc gisteren geformateerd en weer op nieuw geinstalleerd met Windows XP legale versie. Al mn progs er weer op geplaatst. Maar nu blijft die startbalk weg, zodra ik op 'alle vensters minimaliseren' klik. Dat bureaublad icoontje in de startbalk weet je wel?

Om het tijdelijk te verhelpen is de enige optie via Ctrl + Alt + Del de Windows Taakbeheer opvragen en via daar mijn account afmelden. Dan sluit alles af en moet ik weer opnieuw aanmelden.

Iemand een idee???

Thanks. Vanessa.

Bijlagen

• helpmij_startbalk.JPG
    helpmij_startbalk.JPG
    92,9 KB · Weergaven: 33
Welkom bij Helpmij.nl

Hoi,
Ik heb van jouw vraag een eigen vraag gemaakt.
je had dit onder een vraag van 2004 geplaatst en de TS van dat topic is ondertussen overleden.
let in het vervolg even op waar je iets plaatst

Excuus!

Hoi,
Ik heb van jouw vraag een eigen vraag gemaakt.
je had dit onder een vraag van 2004 geplaatst en de TS van dat topic is ondertussen overleden.
let in het vervolg even op waar je iets plaatst

Oh serieus? Ik heb niet eens op de datum gelet. Ik was zo gefrustreerd van het probleem.
Ik heb in ieder geval mijn pc nógmaals geformateerd en een ander virus prog erop geplaatst. Het werkt nu bijna zoals ik wil.

Dus eigenlijk kan deze vraag ook weer afgesloten worden (of helemaal verwijderd worden, want veel heb je er niet aan).

Laatst bewerkt:
Oh serieus? Ik heb niet eens op de datum gelet. Ik was zo gefrustreerd van het probleem.
Ik heb in ieder geval mijn pc nógmaals geformateerd en een ander virus prog erop geplaatst. Het werkt nu bijna zoals ik wil.

Dus eigenlijk kan deze vraag ook weer afgesloten worden (of helemaal verwijderd worden, want veel heb je er niet aan).

wat werkt er dan nog niet?

wat werkt er dan nog niet?

Ik krijg telkens een melding dat ik een fout moet melden aan Microsoft (dan vraagt ie 'verzenden' of 'niet verzenden'. Kost me elke keer weer tijd om het te versturen om vervolgens een melding te krijgen dat er niets aan gedaan kan worden. :confused:

Maar ik ga even kijken of ik een andere MS Office erop kan knallen, want de pc doet alleen raar (en wordt ontzettend traag) wanneer ik met MS Word werk...

Thanks anyway!!

Ik krijg telkens een melding dat ik een fout moet melden aan Microsoft (dan vraagt ie 'verzenden' of 'niet verzenden'. Kost me elke keer weer tijd om het te versturen om vervolgens een melding te krijgen dat er niets aan gedaan kan worden. :confused:

Maar ik ga even kijken of ik een andere MS Office erop kan knallen, want de pc doet alleen raar (en wordt ontzettend traag) wanneer ik met MS Word werk...

Thanks anyway!!

je zou de melding gewoon ook eens hier kunnen plaatsen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan