Startbalk kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

d3nn15

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Mijn startbalk is al een hele tijd kapot, hij is niet in beeld alleen als ik de werkbalk snel starten aanvink. Ik heb alles geprobeerd in het configuratiescherm>taakbalk & menu start maar niets heeft het opgelost.

Als ik een programma open komt het niet in de startbalk te staan, dus als ik het minimaliseer moet ik via ALT+TAB het programma weer maximaliseren. Ik herinner me nog dat ik een werkbalk wou weghalen (die van de taal en het toetsenbord) maar misschien heb ik daarbij iets verkeerds gedaan. Het startmenu doet het trouwens wel.

Wie weet hoe ik dit moet oplossen want het is erg irritant.

heb je niet per abuis de balk van de 'quicklaunch' icoontjes helemaal naar rechts (richting je klok) hebt uitgeschoven?

Dus je hebt gekeken of is aangevinkt 'Taakbalk altijd op voorgrond weergeven', rechtsklik op Start/Eigenschappen/Taakbalk? En aldaar de bovenste 2 vakjes ook niet zijn aangevinkt?

ja ik heb hier sinds een paar dagen ook last van.. Mijn vermoeden was een virus, nu heb ik mijn c schijf geformateerd, d ging niet, wat overigens ook vreemd was.. En dus windows opnieuw geinstalleerd, ik kreeg een paar keer een foutmelding maar toch ging de installatie door.. Nu zit ik weer in windows wat dus helemaal clean moest zijn en het weer normaal moest doen, maar nog steeds doet de taakbalk vreemd..
Is het misschien toch een virus?
wat overigens ook vreemd is, als je bij start op de eigenschappen duwt van de taakbalk en dan op aanpassen, bevinden zich hierin geen programma's. Ook in het configuratiescherm bij software bevinden zich geen programma's. Net of er helemaal niets op de pc is te vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan