startbalk knippert

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurtj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Berichten
4
als ik mijn pc probeer op te starten krijg ik dus mijn pictogrammen en startbalk enzo maar dan gaat alles terug weg en zie ik enkel nog de afbeelding van mijn bureaublad en dan komen al mijn pictogrammen enzo terug en dan gaan ze terug weg en dit blijf zo doorgaan ik kan dus m.a.w nieks meer doen

alvast bedankt mvg kurtj
 
Welkom bij Helpmij .nl

Welke versie van Windows gebruik je?
 
Misschien kun je dit scriptje even downloaden?

Rechtsklikken en Opslaan als... op bovenstaande link, het scriptje opslaan naar je bureaublad of Mijn Documenten (iets waar je snel bij kunt), en het vanaf daar aanklikken. Eventuele meldingen van je virusscanner negeren en het script overal toestaan.

Al gescand op virussen e.d.? Indien niet, doe het dan even via een online scanner.

Internet Explorer kun je starten door de toetsencombinatie Winkey + R en dan bij Uitvoeren... iexplorer.exe in te geven.

Er is sowieso iets grondig mis met explorer.exe op jouw systeem.

Voor de duidelijkheid: iexplorer.exe is niet hetzelfde als explorer.exe. iexplorer.exe is de naam van je internetbrowser "Internet Explorer" en explorer.exe handhaaft de startbalk, de bureaubladiconen en de verkenner (de dingen die op jouw systeem "knipperen")
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan