Startbalk omgedraaid

Status
Niet open voor verdere reacties.

mobo66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
Ik heb probleme met het beeldscherm van mijn PC.
Het beeldscherm staat op z'n kop... Zomaar... Weet iemand hoe dit gebeurd kan zijn, of beter nog, hoe ik het weer normaal kan krijgen... Alles is omgedraaid... startbalk staat aan de andere kant (rechter kant ipv linker kant)
Iemand een oplossing...?

Laatst bewerkt:
is echt alles omgedraaid?
dus ook als je een map opent dat het lettertype omgekeerd is enzo?

Het kan aan de instellingen liggen van je grafische kaart.
Ook zo ik eens rechterklikken op de taakbalk en vergrendelen uitschakelen.
dan zou je gewoon eens kunnen proberen de taakbalk te verschuiven :thumb:

OF...
systeemherstel naar een datum wanneer dit nog niet zo was :thumb:

Ja, de grafische kaart zou dat zo kunnen instellen om het beeld te laten projecteren via overhead of op de achterkant van een scherm. Die instelling is dan verzet. Kijk daarvoor in de instellingen van het stuurprogramma, vaak is dat bij de toegevoegde tabbladen onder Geavanceerd. Ik weet niet of sommige monitoren dit ook kunnen. Je zou in het menu van de monitor kunnen kijken. Anders is het misschien een streek van iemand. Dat kan dan natuurlijk ook een virus wezen. Scan met add-ware en spy-ware scanners want in dat geval zou er iets moeten zijn toegevoegd dat opgestart wordt. Je kunt bestanden van Windows controleren op of ze wel de goede versies zijn en laten repareren met de opdracht Sfc /scannow als je opstart in veilige modus (herhaaldelijk op F8 drukken). Je ziet dan meteen of het iets uitmaakt dat er geen drivers worden geladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan