startbalk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

celine

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Hallo Allemaal.

Wie kan mij helpen, heb namelijk het volgende probleem.

Ik heb in mijn snelstartbalk allemaal pictogrammen staan
gesorteerd in de gene die ik het meeste gebruik.
Nu heb ik sinds twee dagen het volgende probleem als ik mijn pc opstart en hij is klaar heb ik nog maar 3 pictogrammen staan helemaal links en rechts staat er een search assistant en die search assistant krijg ik maar niet weg ik kan hem uitvinken maar elke keer als ik opstart is hij er weer en is de heleboel weer door elkaar.

Groet Celine.

Search assistent klinkt bij mij als spyware in de oren.

Lees het eerste bericht in dit topic goed door en plaats dan DAAR een hijackthis log. De experts zullen je van dit probleem afhelpen en hopelijk is daarna alles weer zoals het was.

Ik vrees dat Search Assistant zich niet zo makkelijk zal laten verwijderen, dus ik denk dat Ad Aware daartoe niet in staat zal zijn. Al is een Ad Aware Scan wel een must :)

Volg ook de raad van Tanja op Celine, daarmee zal je probleem zeer waarschijnlijk zijn opgelost :thumb:

Halo dj-sj en h@nsie panzzzer.

Heb ad ware al gedraaid geen resultaat en ben momenteel de raad van tanja aan het opvolgen heb het programma gedraaid en de log opgeslagen op de site gezet hoop op een reactie.

Gr. Celine.

Die reactie komt bijna altijd dezelfde avond nog. Dat zijn trouwe log checkers:D

Ik hoop dat het gaat helpen. We wachten het af.

[edit] Je vraag is op dezelfde pagina al weer nagekeken:D Pg. 21 [/edit]

Laatst bewerkt:
Halo dj-sj en H@Nsiepazzzer en tanja1968.

Het probleem is opgelost allemaal bedankt voor jullie snelle hulp.

Groet Celine

Mooi zo :thumb: Fijn dat het opgelost is en graag gedaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan