boedda
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2006
ik heb bij Media Markt Fujitsu Siemens PC gekocht in mei 2006,
en 2 jaar garantie op de PC.
wanneer ik de pc enige uren aan heb dan worden de balken boven en onder en het start menu zwart.
Ik moet dan de PC weer opnieuw starten om de balken weer normaal blauw te krijgen.
We kunnen op geen enkele manier ontdekken hoe dit komt.
Het valt me op dat als ik muziek videos bekijk, waardoor je dus ook veel zwart in het beeld krijgt en je teruggaat naar internet, dit vaak gebeurt.
Of ik kom na een tijdje weg weer bij de PC en dan wil ik weer internetten
dan zijn de balken boven en onder weer zwart .
Is dit een software probleem ?
De video kaart van NVIDIA lijkt me toch niet kapot, anders zou ik de videootjes op youtube.com niet kunnen zien.
Herkent iemand dit probleem en wat moet ik doen ?
Telefonisch zegt iemand van Media Markt Groningen dat zij geen garantie geven op de software...
en 2 jaar garantie op de PC.
wanneer ik de pc enige uren aan heb dan worden de balken boven en onder en het start menu zwart.
Ik moet dan de PC weer opnieuw starten om de balken weer normaal blauw te krijgen.
We kunnen op geen enkele manier ontdekken hoe dit komt.
Het valt me op dat als ik muziek videos bekijk, waardoor je dus ook veel zwart in het beeld krijgt en je teruggaat naar internet, dit vaak gebeurt.
Of ik kom na een tijdje weg weer bij de PC en dan wil ik weer internetten
dan zijn de balken boven en onder weer zwart .
Is dit een software probleem ?
De video kaart van NVIDIA lijkt me toch niet kapot, anders zou ik de videootjes op youtube.com niet kunnen zien.
Herkent iemand dit probleem en wat moet ik doen ?
Telefonisch zegt iemand van Media Markt Groningen dat zij geen garantie geven op de software...
Laatst bewerkt: