Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hier ook unbuntu 7.10 uit 2008 liggen. Ik heb deze ubuntu gekregen van iemand hier op helpmij.nl. Ik ga zo wel eerst de wubi guide downloaden en daarna zet ik ubuntu op de D schijf. Kan ik op die fedora core cd een ander programma zetten? Ik bedoel kan ik deze cd overschrijven? Hoor het graag. En ook over ubuntu 7.10?
Maar ik kan toch ook na het downloaden van de wubi guide de aller nieuwste ubuntu 9.04 downloaden na het zetten van de wubi guide op mijn D schijf? Want de wubi guide gaat samen met ubuntu. Hoor het graag.
Dat staat niet op de cd te lezen wat voor soort cd het is, ik doe er dan ook maar niets mee want straks heb ik een hoop ellende met mijn pc
Ja, dat had je gister al gezegdIk ga zo na het eten beginnen met het loaden van wubi guide en zet daarna ubuntu 7.10 die ik hier heb liggen op mijn D schijf
Ik laat daarna wel ff weten hoe het is gegaan, en of het is gelukt. Dan kijk ik ff met ubuntu 7.10 hoe het eruit ziet. Ik kan altijd later de ubuntu 9.04 eropzetten.
Nog ff een vraag. Als ik de cd met ubuntu in hetstation stop, wordt er dan naar een taal instellen gevraagd? Of moet ik gewoon doen wat er wordt gevraagd tijdens het overzetten van de cd op mijn D schijf? Hoor het graag nog ff want het is toch wel spannend allemaal voor een leek als ik![]()
Ok, je hoort vanavond wel van mij als ik het op mijn d schijf heb weten te zetten. Maar wel met de goede taal![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.