Starten Windows Media Player bij film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montaigne

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Hallo medeforumlezers,

Ik heb een wma-bestand gemaakt met Pinnacle Studio 10 voor op de site van mijn vrouw. Het werkt allemaal prima maar als je op de link klikt om het filmpje te bekijken start direct de mediaplayer. Het is geen groot probleem maar is het mogelijk om nadat je op de link geklikt hebt de mediaplayer te openen zonder dat direct het filmpje start, zodat jezelf het filmpje kan starten in de Mediaplayer. Ik heb de site gemaakt met Frontpage 2003.

Misschien dat iemand het antwoord weet op mijn vraag.

Vriendelijke groet Ton

Denk het niet, je linkt de bezoeker namelijk door naar de Media file om deze af te spelen en dat gebeurt natuurlijk met de standaard ingestelde media player vande gebruiker.. Ik denk niet dat je zomaar een applicatie op een computer kan starten of opdrachten kan geven via een hyper link op een website.
Als dit al mogelijk is dan alleen met een script die waarschijnlijk altijd geblokt zal worden door de beveiligings settings of antivirus programma.. :confused:

Laatst bewerkt:
ZipPe zei:
Denk het niet, je linkt de bezoeker namelijk door naar de Media file om deze af te spelen en dat gebeurt natuurlijk met de standaard ingestelde media player vande gebruiker.. Ik denk niet dat je zomaar een applicatie op een computer kan starten of opdrachten kan geven via een hyper link op een website.
Als dit al mogelijk is dan alleen met een script die waarschijnlijk altijd geblokt zal worden door de beveiligings settings of antivirus programma.. :confused:

Hartelijk dank voor je reactie. Nadat ik de vraag had gesteld besefte ik dat de link gewoon doet wat-ie moet doen een bestandje openen met een bepaald programma.

Nogmaals bedankt voor je tijd en aandacht. Mijn vrouw is in ieder geval zeer tevreden met de mogelijkheid een filmpje te tonen in haar website (bordertjes.nl).

Vriendelijke groet Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan