Startknop werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACER10

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
150
Ik installeerde windows 10 op de laptop van mijn echtgenote, geen problemen gehad.
Alles werkte nadien optimaal.
Vandaag start ze hem op.... de startknop werkt niet meer.
Alleen de L muisknop werkt, maar daar zijn we vet mee.

Ik wil terug naar de vorige versie gaan, maar ik kan niet aan instellingen...

Weet iemand raad ?

Eddy
 
Hoi,

Als ik het goed begrijp staat hij wel aan anders weet je niet dat alleen linker muisknop werkt anders snap ik je inderdaad verkeerd losse muis al eens geprobeerd als die werkt dan kan je in windows 10 terug via start>instellingen>backup/herstel
 
Ik kan startscherm niet openen met R muisknop, aleen met L muisknop kan ik een reeks programmas zoals systeem en schijfbeheer enz zien en starten.
 
Hoi,

Ik neem aan dat je nu het touchpad van het notebook gebruikt en nu zit ik even mee te denken of het misschien met een losse muis wel gaat.
 
De startknop staat er wel maar kan hem alleen r aanklikken met muis en-of pad.
 
Hallo,

Eerst was het de linker knop die het wel deed, rechts niet, nu zeg je dat rechts wel werkt...

Lees dit eerst eens door, en eventueel ook deze link (ongeveer hetzelfde).

Overigens ben je niet de enige, dus je kunt zelf ook nog eens verder Googlen.
Check of je de laatste updates hebt, (zou vanzelf moeten, maar blijkt niet altijd goed te gaan) en check in apparaatbeheer of je geen problemen met stuurprogramma's hebt.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik ook mis in het conf.scherm is windows update...????
 
Hoi,

Je wilt toch terug die geef ik in bericht 2 waar je die kan vinden
 
Het is eender, terug naar de 7 of de 10 de startknop die WEL werkt.
 
Windows update kun je zoeken door op de Windows te klikken en te typen: "updates"
Sneller is : "naar" (begin van de zoekterm "naar updates zoeken".

Hopelijk werkt dat wel.
zo niet:

Windows knop + r en dan te typen: wuapp
enter


Overweeg anders een schone installatie van Windows 10.
Check of Windows 10 geactiveerd is via Windows knop + r en dan typen: control system

Hierna kun je (data ergens anders opslaan) windows 10 compleet opnieuw installeren, en alle oude meuk achter je laten.
 
Laatst bewerkt:
Heb hetzelfde probleem. De linkermuisknop werkt niet op de startknop. Een aanvulling op de melding is dat wanneer er wordt opgestart in safe mode dat het dan wel werkt. Een schone installatie is mijns inziens dan ook niet de oplossing. Er wordt in de normale opstartprocedure iets opgestart, waardoor het niet werkt. Rara wat is dat????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan