Startmenu - Uitvoeren.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Beste,

Ik zit met een vraag waar ik hoop dat jullie een antwoord op hebben.

Ik gebruik nogal eens uit het startmenu uitvoeren, Maar de kids zijn hierachter gekomen en kunnen nu dezelfde applicaties starten door wat er in de geschiedenis staat aan te klikken en hierdoor de computer anders instellen en zelfs laten crashen.

Dus mijn vraag is hoe kan ik de commando's die ik daar heb ingetypt wissen nadat ik klaar ben.

Alvast bedankt voor het antwoord. :thumb:

Windows slaat het op dus je zal het toch wel op een andere manier kunnen weghalen zonder allemaal programma's ervoor op je pc te zetten.:(

Gewoon rechtklikken op het gene wat je heb ingetypt en op verwijderen drukken..

Of ze het natuurlijk gewoon verbieden;)

Volgens mij verwijder je die in de eigenschappen van Taakbalk en Menu Start,
-Tabblad Menu Start.
-Klassiek Menu Start aanvinken indien dat niet al aangevinkt is.
-Knopje Aanpassen klikken
-Knopje Wissen klikken
-Ok klikken
-Vinkje eventueel terugplaatsen van Klassiek Menu Start naar Menu Start
-Ok klikken
Klaar.

Maar zelf gebruik ik IE Privacy Keeper. (Niet zo zeer vanwege het Internet Explorer deel in het programma, maar juist vanwege secure delete en het kunnen schonen van de lijstjes -en andere lijstjes- binnen Windows en meerdere applicaties, die jij in je vraag bedoelt.)

-Tabblad Menu Start.
-Knopje Wissen klikken
-Ok klikken
-Ok klikken
Klaar.

Maar zelf gebruik ik IE Privacy Keeper. (Niet zo zeer vanwege het Internet Explorer deel in het programma, maar juist vanwege secure delete en het kunnen schonen van de lijstjes -en andere lijstjes- binnen Windows en meerdere applicaties, die jij in je vraag bedoelt.)

Lijkt het gene wat ik hierboven poste niet veel makkelijker?

Bedoel je het rechtsklikken en verwijderen (non-optie) of het verbieden (principiële oplossing)? In geval van het eerste: nee. In geval van het tweede: voor de tijd tussen het uitspreken van het verbod en het constateren dat het niet gewerkt heeft lijkt het me een prima dagvulling. :D

-Tabblad Menu Start.
-Knopje Wissen klikken
-Ok klikken
-Ok klikken
Klaar.

Jij bent geweldig, dit is wat ik zocht en ik hoef nu ook niet zoveel troep op me pc te zetten en programma's waar je toch geen gebruik van maakt. alleen kun je beter op je startknop gaan staan dan rechtermuistoets en dan eigenschappen kiezen ben je wat sneller in het menu waar je moet wezen en ik weet wel zeker dat ik dan sneller mijn geschiedenis gewist heb voordat betreffende programma's zijn opgestart en uitgevoerd. Maar goed ieder het zijne. Bedankt voor de uitleg allen en tot de volgende vraag. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan