Startmenu windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

yordi32

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2014
Berichten
90
Hallo allemaal

Wanneer komt het startmenu voor windows 8.1 ik gebruik wel touch. maar startmenu is toch wat fijner :d

Zijn er nog alternatieven?

Mvg,

Yordi
 
Onzin.;) De meeste mensen die ik ken hebben het startmenu totaal niet meer nodig. Alleen heeft ooit iemand in de wereld lopen miepen dat de startknop weg was.

Leer gewoon werken met de nieuwe layout is mijn advies. Leer de hoofdshortcuts gebruiken. Gebruik van de rechter muisknop aanleren. Dat soort dingen. Windows 8.1 is helemaal niet zoveel anders dan win7. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde.
 
of wacht op de update naar windows 8.2 daar komt het startmenu weer terug
 
Ik ga hem downloaden terrabo je kan alles indelen zie ik dat is makkelijk
 
:D Maar nu weet je niet meer welke beste is en welke je kiezen moet ...toch ?? :D

Ik kan je even een verwijzing-tip toegeven ( alleen maar toegeven ! ) als je na-denkt wat jij wil met je windows 8 met uitzicht doen,
alleen maar start-menu veranderen of alles ? dan kan je makkelijk ook een keuze maken :D
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me namelijk heel erg fijn!
Voor het uitzicht etc. Want ik ben namelijk nog steeds win 7 gewend..

yordi
 
:confused: Ik mag nu niets opmerkelijk over deze topic zeggen, dat zal dan zeker cynisch begrepen kunnen zijn ( en dat wil ik niet horen ! ), maar ik mag je wel vertellen dat alle tips zijn goed en gebruikelijk, nu als je weer een achter ander gegevens over leest kan je ook achter-komen welke zoiets kan .... ;)

P.S. Dus jouw tittel ook luid niet op jou bedoeling goed, je vraagde daar alleen maar start menu in W8 te veranderen enz..
 
Laatst bewerkt:
Is er een programma waarmee je win 8 kan veranderen in win 7 thema?
 
Volgens mij zijn uitklapbare folders a la XP/win7 (eigenlijk win classic, voor dat win8.x kwam) veel handiger dan die tegels, vooral als je subfolders in je menu hebt, zoals oa bij MS Office, maar ook bij andere progs. Tegeltjes lijkt me handig voor mensen die vooral alleen FB-en, mailen, fotos bekijken en wat surfen. Juist mensen die meer productiviteit willen haken vaak meteen af bij tegeltjes. Ik had een keer een Ubuntu geïnstalleerd, niet beseffend dat die ook met tegels werkte, meteen eraf... was niet mee te werken om snel bij de config tools te komen. Dus niet alleen Windows, maar er zijn ook Linux varianten die zich op het gladde tegelpad wagen.... ;)
 
sorry dat ik het zeg,, maar Linux en dergelike zijn niks voor mij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan