startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

irobis

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2004
Hi there,

Ik zit met een probleempje. Ik ben in het rechtse deel van mijn startmenu de lijst van de meest gebruikte programma's kwijt. Het enige wat er nog staat is de naam van mijn browser en van mijn email progje. Ik heb de optie al aan en weer uit gezet maar dat helpt niet. Een ander progje heeft dit volgens mij uitgeschakeld maar ik weet niet meer welk progje het deed en volgens mij heb ik het er niet eens meer opstaan.

So please help me out!!!!

Geplaatst door irobis
Hi there,

Ik zit met een probleempje. Ik ben in het rechtse deel van mijn startmenu de lijst van de meest gebruikte programma's kwijt. Het enige wat er nog staat is de naam van mijn browser en van mijn email progje. Ik heb de optie al aan en weer uit gezet maar dat helpt niet. Een ander progje heeft dit volgens mij uitgeschakeld maar ik weet niet meer welk progje het deed en volgens mij heb ik het er niet eens meer opstaan.

So please help me out!!!!

soory is natturlijk het linkse deel van het startmenu

bedoel je in het menu "start, programmas" of niet?
In dat menu zou namelijk een pijltje moeten staan zodat je de verborgen lijst weer ziet.

Geplaatst door jjw
bedoel je in het menu "start, programmas" of niet?
In dat menu zou namelijk een pijltje moeten staan zodat je de verborgen lijst weer ziet.

Nee ik bedoel het vak links, boven het pijltje met de tekst alle programma's. Normaal staan hier de meest gebruikte programma's en wordt dit steeds veranderd naarmate je andere programma's meer gaat gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan