startpagina dochters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Volleybal

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Berichten
6
Hey,

Als ik een startpagina dochter open dan krijg ik foutberichten. Hoe kan dit?????
 
Kan je meer precies zijn?
- welke dochter pagina
- welke foutmelding(en)?

Olav
 
Ik kan alle dochters niet openen maar bijvoorbeeld genealogie.pagina.nl. Ik krijg foutmeldingen als:

"syntaxisfout" (2x) en "opject word verwacht"
 
Hmmm vreemd. Hier heb ik geen enkele foutmelding met die pagina. De foutmelding die je geeft, heeft te maken met javascr1pt.
Blijft de foutmelding terug komen als je eens probeert te refreshen met Ctrl+F5 ?
Ik zou even hier geen oplossing voor weten, behalve dat je in je instellingen van Internet Explorer de optie "waarschuwing voor scr1pt fouten" uitzet. Maar dat is alleen symptoon bestrijding. Je krijgt de foutmelding niet meer te zien maar de oorzaak is dan nog steeds niet bekend.

Olav
 
Hey olaf,

Ik krijg ook geen links te zien. Worden gewoon niet weergegeven. Ze staan wel wel in het kladblok bestand.

Timo
 
Wat bedoel je precies met "kladblok" bestand?
Euhm Ik ga er van uit dat je Internet Explorer gebruikt. Klopt dat ook?

- Probeer eens je tijdelijke internet bestanden leeg te gooien. En probeer het dan nog eens.

- Heb je dit probleem alleen bij startpagina.nl en de dochters, of ook op andere pagina's of websites?

- Heb je al eens een andere browser geprobeert, Netscape of Opera?

Als je het bij meerdere pagina's hebt, zou ik zeggen check de instellingen van Internet Explorer eens na.

Als hetzelfde probleem ook optreed als je Netscape of Opera gebruikt ligt het probleem niet bij jou.

Ik moet zeggen dat dit allemaal erg vreemd kilinkt.
Hopelijk zijn er meer mensen die dit eerder hebben meegemaakt. Want voor mij wordt het nu giswerk.

Groeten,
Olav
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Met een kladblok bestand bedoel ik als ik op de pagina met de rechtermuisknop klik en dan kies voor "bron weergeven" dat bestand wat dan geopend wordt.

Ik gebruik inderdaad Internet Explorer (6.0)

Ik heb al vaak de tijdelijke internet bestanden weggegooit maar het helpt niets.

Ik heb het probleem bij alle startpagina dochters. Niet op andere websites. Die doen het allemaal goed.
Startpagina.nl zelf doet het ook goed

Ik heb nog niet een andere browser geprobeerd. Hoe moet ik dat doen dan? Dan kan ik dat proberen. Misschien dat ze het dan wel doen.

Groetjes....

Timo
 
Hier kan je Opera gratis downloaden
Hier kan de Nederlandse versie van Netscape 4.7 downloaden.

Groetjes,
Olav
 
Ik heb Netscape en Opera gedownload maar bij die doen de dochters het ook niet. Ik snap er echt helemaal niets van.

Groeten
 
Ik heb ook geen idee meer.
Ik heb de beheerder van deze sectie gevraagd of hij deze vraag wilt verplaatsen naar Internet > Microsoft Internet Explorer

Misschien zijn er daar mensen die wel weten wat er aan de hand is.

Groetjes,
Olav
 
De eerste twee mogelijke problemen die mij te binnen schieten zijn:

1. misschien een oudere versie van java.. (nogal onwaarchijnlijk als je de laatste versie van netscape installeerde, java2 wordt in principe automatisch mee geïnstalleerd)(laatste SUNjava2 downloaden: http://java.sun.com/getjava/index.html )

2. problemen met een programma dat internetreclame (AD's) tegen houdt of met je firewall. (heb je norton internet security, dan is deze link misschien wel een oplossing: http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/nisintl.nsf/ddocid/20021104145215928 ) Probeer eens met je 'ad blocking' uit te schakelen. Je weet maar nooit...

Diederik

(ps: de laatste versie van netscape is 7.0, www.netscape.com, maar is wel engels)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan