startpagina en

Status
Niet open voor verdere reacties.

dbijman

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Berichten
214
Hallo,

Als ik mijn internet op start krijg ik een rare startpagina, als ik deze dan weer aanpas, en ik internet weer afsluit komt niet de pagina die ik ingesteld heb naar voren maar elke keer die rare pagina.

Tevens kan ik bepaalde sites niet bekijken ik heb internet explorer 6, met de vorige versie (5) had ik hier ook al problemen mee, kan iemand mij misschien helpen.
 
Debora,

Wat is de naam van de pagina die nu verschijnt?

Groeten,
 
Misschien lop.com ??
Dat is dus spyware, scan je computer ff met Spybot of iets dergelijks zoals khk464 zei
 
Hallo,

Dit is het adres wat er komt te staan: C:\WINNT\System32\ms7531.html.

Ik zal hem ook even scannen, en dan horen jullie het wel.
 
Debora, je kunt hier een removal tool voor ms7531 downloaden.
Klik op download boven in het scherm.
 
Spybot S&D verwijderd het beter en je hebt er ook voor andere dingen nog wat aan.

Groetjes,

Pieter
 
Hallo,

Ik heb de tool gebruikt en zo te zien, is het gelukt.

Spybot werkte niet bij mij, of het duurde gewoon te lang.
 
ms 7531 en andere virusellende die in quarantaine blijven.

en ik maar denken dat het door MS elf kwam na een update dat de startpagina permanent was gewijzigd. Bijkt het een trojan te zijn. Waarom update mijn virus scanner (Trend cillin) zich dan bijna dagelijks? Dat is ook wel een probleem, de meeste virussen zet hij alleen in quarantaine, maar ze zijn niet tewijderen, al die 31 virussen. Ook niet door het betreffende mapje te legen. Iemand suggesties?

BVD ( nee ik bedoel geen AIVD) Anneke
 
Hoi Anneke,

PCCillin is een virusscanner en in tegenstelling tot Kspersky en Norton herkent deze niet veel trojans.

Groetjes,

Pieter
 
Ik wil iedereen bedanken voor de oplossingen.

Het probleem is opgelost.
Bij deze sluit ik de vraag gelijk.

Allemaal bedankt voor de snelle en juistheid van de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan