startpagina in IE defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2005
Beste mensen,

Ik heb regelmatig last van spyware. Ik schoon de boel op spybot , ad a ware ed. Maar nu heb ik sind smijn laatste actie de boel zo grondig "gecleand"dat ik mijn startpagina in de internet explorer niet meer kan wijzigen. Niets helpt meer, zelfs in het register invoeren helpt niet. In internet opties is de functie stratpagina grijs geworden(= is niet meer activeerbaar).
Wat nu te doen?
:o

Welkom op Helpmij!

Heb je dit al geprobeerd in het register?

Blijft uw homepage gegijzeld? Sommige adware timmert de nieuwe, opgedrongen homepage meteen vast, door u de mogelijkheid te ontnemen zelf de pagina te veranderen. Het startpagina-venster in Extra/Internet-opties is dan grijs en niet beschikbaar. U kunt dat verhelpen door de Windows Register te starten: ga naar Start en Uitvoeren, type 'regedit' en klik op OK.
Maak eerst even een back-up (registerbestand exporteren), want onjuiste wijzigingen kunnen uw besturingssysteem vernielen.
Zoek dan deze sleutel op: 'HKEY CURRENT USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel'.
Klik in het rechter venster met de rechtermuisknop op de startpagina-waarde, selecteer Wijzigen en verander het in '00 00 00 00' (zonder de haakjes).

Bron: http://www.go2.be/varia/startpagina.shtml

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan