startpagina instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Grrrrrrrrr
Na het omslachtig verwijderen van de zeer irrie mysearchbar kan ik opeens niet meer mijn start pagina instellen via menu Extra en internet opties

die weet raad??

alvast bedankt
Gr
Dutch

Spyware! Plaats een hijackthis log in DIT topic. In het eerste bericht staat hoe en wat je moet doen.

De experts zullen je DAAR verder helpen.

Gelukt:D

registers doorgelopen en de cookies eraf gehaald

tnxxxx

En daarmee denk je ervanaf te zijn???? Ik hoop het, maar de ervaring leert anders;)

Dat zijn tijdelijke oplossingen:D Je stelt een vraag! Doe nou eens wat er gezegd wordt. Dit is een standaardvraag;)

Ik weet zeker dat je erop terug komt

Zo niet, probleem opgelost :)

Laatst bewerkt:
En daarmee denk je ervanaf te zijn???? Ik hoop het, maar de ervaring leert anders

Dat zijn tijdelijke oplossingen Je stelt een vraag! Doe nou eens wat er gezegd wordt. Dit is een standaardvraag

Ik weet zeker dat je erop terug komt

Zo niet, probleem opgelost

Nogmaals hartelijk dank voor de moeite.

Erg badinerend maar goed

Probleem opgelost zoals ik al zei

gr

Sorry voor de reactie, maar dat startpagina probleem is zo'n rotding die iedere keer weer terugkomt. Meestal is het niet voldoende om dingen te doen zonder een hijackthis log. Maar in jouw geval is het schijnbaar toch gelukt.

Ik zag alleen dat je geen log geplaatst had, en had bij voorbaat al het idee dat het niet lang zou helpen, vandaar mijn reactie als er om een hijackthis log gevraagd wordt, om die dan te plaatsen. Sorry nogmaals, na het teruglezen zag ik ook dat ik het heel anders had kunnen forumuleren.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan