Startpagina kan niet meer gewijzigd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gines

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Hallo,

sinds enkele dagen kan ik in IE9 mijn startpagina niet meer wijzigen.
Nadat ik de pc opstarte, verandere mijn startpagina opeens in www.search-web.net

Deze site ken ik niet en heb ik nooit van gehoord.
Ik wijzigde mijn startpagina naar google, maar toen ik pc weer reboote, was de startpagina weer veranderd.

Sinds vandaag kan ik het zelf helemaal niet veranderen, hij blijft op die site staan.

Ik heb alles al geprobeerd, systeemherstel tot in maart, Ccleaner, MBAM en Avast laten lopen, maar niks heeft geholpen.

Kunnen jullie me graag helpen, ik wil niet de recovery CD gebruiken, dat is echt veel werk.

Laatst bewerkt:
@Mik, ik heb het programma geinstalleerd, en daar was ook de optie om je startpagina te wijzigen, dit heb ik gedaan, maar als ik dan van vakje verander, is het direct veranderd naar dat web-search.
En de 2e link dat je me doorstuurde, dat is een toolbar, en daar heb ik geen last van.

@aelatik, een beetje, bedoel je met dat Hkey enzovoort?
Maar meer weet ik er niet over.

Ik heb net Hitman Pro gebruikt, en die heeft denk ik het probleem opgelost.
Maar toch bedankt Mik!

Applicaties die mee worden gestart met Explorer of Internet Explorer kan je dmv Regedit vewijderen.
Hiervoor moet je regedit starten en de processen explorer en internetexplorer eerst killen.
Vervolgens alle guid's onder map : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\ verwijderen.

Dit had ik gisteren gedaan, maar geen oplossing, het was een malware die werd verwijderd met Hitman Pro, maar toch bedankt!

Graag gedaan en succes verder. :thumb: (met spywareblaster houdt je zulke dingen in het vervolg tegen). Wat mezelf betreft is het zeker 8 jaar geleden dat mijn startpagina nog gekaapt werd. :D

hey iedereen,

ik heb hetzelfde voor sinds gisteren.
Ik was ook blij te lezen hier dat er al een oplossing was, echter bij mij werkt die niet.

Nog andere suggesties?

Bedankt.

@JanJansen34
Welkom op Helpmij
Je reageert op een opgeloste vraag en bovendien is het niet netjes op andermans topic "in te breken".
Maak evt. je eigen topic aan dan komt je vraag bovenaan de lijst, je kunt ook evt. de zoekfunctie van Helpmij (bovenin het scherm) gebruiken om meer antwoorden over jouw probleem te vinden.
Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan