winterzonneke
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 7 sep 2003
Heb mijn website gemaakt met Dreamweaver MX.
So far so good !
Wanneer ik hem wil uploaden lukt het echter niet om de eerste pagina (met frames) te tonen. (zie www.adpacific.be) Hetgeen ik te zien krijg is de "index" pagina zijnde linkerframe. Heb de frameset waarin alle frames staan geselecteerd als startpagina. De starpagina bestaat uit 3 frames. Eentje bovenaan over de volledige breedte en 2 frames eronder : links = index, rechts =main waarin pagina wordt geopend.
Het is echter ooit gelukt maar heb enkele dingen aangepast en wou die terug uploaden met het gekende resultaat tot gevolg.
Wanneer je nu klikt op de links, krijg je ze te zien maar in een nieuw venster.
Preview in explorer : daar werkt alles perfect en zie je alle frames
Help, wat doe ik verkeerd ?
(gelieve in mensentaal uit te leggen want ik ben maar een leek )
thankx a lot !!!
So far so good !
Wanneer ik hem wil uploaden lukt het echter niet om de eerste pagina (met frames) te tonen. (zie www.adpacific.be) Hetgeen ik te zien krijg is de "index" pagina zijnde linkerframe. Heb de frameset waarin alle frames staan geselecteerd als startpagina. De starpagina bestaat uit 3 frames. Eentje bovenaan over de volledige breedte en 2 frames eronder : links = index, rechts =main waarin pagina wordt geopend.
Het is echter ooit gelukt maar heb enkele dingen aangepast en wou die terug uploaden met het gekende resultaat tot gevolg.
Wanneer je nu klikt op de links, krijg je ze te zien maar in een nieuw venster.
Preview in explorer : daar werkt alles perfect en zie je alle frames
Help, wat doe ik verkeerd ?
(gelieve in mensentaal uit te leggen want ik ben maar een leek )
thankx a lot !!!