startpagina onveranderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

grandmasterd

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Berichten
51
ik heb vorige week op m'n vaders computer xp prof gezet (er stond me op). met de overgang moest ik het kabelinternet programma van wanadoo opnieuw installeren omdat dit niet compatible was. uiteindelijk werkend gekregen alleen heb ik nu hetzelfde probleem als in

www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=152088&perpage=20&pagenumber=2

mijn startpagina is nu dus www.wanadoo.nl en ik kan onder internetopties geen eigen adres invoeren (veld is grijs/inactief).

is dit daadwerkelijk het werk van spyware en moet ik Hijackthis draaien? of is het een kwestie van ergens instelling veranderen?

ps. computer is virusvrij en ad-aware 6 gescand en probleem is dus pas ontstaan na opnieuw installeren van wanadoo software.
pss. oorspronkelijk had me vader vorig het internet laten installeren door een monteur en die heeft dezelfde cd gebruikt als ik nu. toen was het probleem erniet dus hij wist blijkbaar dit probleem te omzeilen zonder Hijackthis te gebruiken.

sorry voor de lange tekst :)

alvast bedankt voor reacties

gr.stefan
 
Een Hijack This Logje plaatsen kan toch geen kwaad? Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
 
Zou maar even scannen op spyware met adaware of Spybot - Search & Destroy
 
volgens mij heeft het weinig met spyware e.d. te maken.
je kan het gewoon zelf in je register aanpassen:

HKEY CURRENT USER
SOFTWARE
MICROSOFT
INTERNET EXPLORER
MAIN

en daar een van de onderste
als het goed is kan je het hier gewoon veranderen.
 
In het programma SpywareBlaster vind je onder "tools" een tabblad "misc IE settings". Daarmee is volgens mij het probleem eenvoudig op te lossen. Daarnaast biedt dit progje bescherming tegen spyware. Freeware!!

Groet,

Han
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan