Startpagina outlook postvak in

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolina2

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Berichten
79
Dag redder in nood,

Ook ik heb net een nieuwe laptop. Alles overgezet van de ene naar de andere. Niet alles werkt nog...
Als ik outlook open krijg ik als 'startpagina': Persoonlijke mappen. Ik moet dan een extra klik maken voor Postvak in.
Hoe zorg ik ervoor dat ik meteen mijn postvak in te zien krijg als ik outlook open?

Daarnaast kan ik de e-mails van de ene naar de andere laptop niet overzetten. Keurig alles in .pst gezet. Bij kopiëren naar externe harde schijf (om over te zetten) krijg ik een foutmelding omdat het beveiligd is. Alle mappen geopend en bij eigenschappen 'alleen lezen' weggevinkt; toepassen en ok. Kijk ik weer; staat er weer 'alleen lezen'.
Hoe kan ik mijn .pst bestanden toch kopiëren en overzetten.

Alvast reuze bedankt voor je antwoord,

Carolina
 
Hoi,

Met welke Outlook-versie werk je 2003, of 2007?
 
Dag Thieu,

Ik werk met Outlook 2003. Zowel op mijn oude als nieuwe laptop.

Fijn als je me kunt helpen!

Hartelijke groet, Carolina
 
Hoi,

De instructie voor het verplaatsen van OUTLOOK.PST staat in de bijlage.
Mogelijk dat dit je beveiligingsmelding omzeilt.

Starten in Postvak IN is vrij makkelijk:

1. Start Outlook.
2. Klik rechtsboven op 'Outlook Vandaag aanpassen...'
3. Haal in het volgende venster het vinkje weg bij 'Ga na het starten meteen naar Outlook Vandaag'

Nadat je Outlook een keer hebt afgesloten start hij direct op in Postvak IN
 

Bijlagen

  • OUTLOOK.PST verplaatsen en importeren.doc
    56,5 KB · Weergaven: 101
Dag Thieu,

Hartelijk dank voor je advies voor de Outlook startpagina. Stom dat ik die optie niet gezien had. Ik heb alleen gezocht in de balk bovenin. Mijn e-mail begint nu met postvak In. Dank.

Het overzetten van .pst lukt niet. Het is me uiteindelijk gelukt om het bestand op een externe harde schijf te kopiëren maar als ik bij jouw 5e stap naar het bestand bladeren, dit open en op 'volgende' klik dan geeft hij de mededeling: geen autorisatie. Bij eigenschappen staat het vakje 'alleen lezen' niet aangevinkt. Hoe kan ik weer autorisatie krijgen en gewoon het bestand exporteren van mijn harde schijf naar mijn nieuwe laptop?

Top dat je me helpt!

Hartelijke groet, Carolina
 
Dag Thieu,

Het is gelukt! Een of andere beveiligingscode bij 'eigenschappen' in het document aangepast et voila. Het heeft een paar dagen geduurd maar dan heb je ook wat.

Nogmaals reuze bedankt en wellicht tot een volgende keer,

Carolina
 
Hoi,

Zet je vraag nog even op 'opgelost'
Rechtonder als je even 'scrolt' ......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan