Startpagina / popup ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
373
Wie kan mij helpen met het volgende.
Sinds enkele dagen (waarschijnlijk, niet zeker na installeren Hitman pro) kan ik de pagina's die o.a. op startpagina.nl staan niet meer via de link (dmv een dubbelklik) openen.
Hij opent wel een pop-up venster en wil de site openen maar uiteindelijk breekt hij het openen volledig af. je ziet in het popup-venster bij adreslink: about:blank.

Doe ik de link met rechtermuisklik, keuze openen in apart venster dan is er geen enkel probleem en wordt alles geopend.

Hitmanpro gedraaid: nergens spyware in geen enkel programma gevonden.

Wie weet raad ?
 
Beste RVE,
Bingo, daar lag het aan.
Hartstikke bedankt. !!!

Misschien weet je ook een antwoord op deze vraag:
Een collega van mij heeft Hitman pro ook geinstalleerd. Na installatie had ie bij zijn bestaande IE picogram ook een pictogram IE surfright. Het normale IE pictogrammetje werkt nou niet meer, maar via IE surfright komt ie op het internet.
Maar Outlook express is na installatie hitman pro helemaal van slag.
Gaat ie via eigenschappen OE bekijken dan is ook de link naar msimn.exe niet meer aanwezig.
Hij heeft geprobeerd via een nieuwe snelkoppeling hiernaar toe OE weer draaiende te krijgen . Zonder succes.
Hij moet blijkbaar opnieuw profielen gaan instellen. ???? kan dit ook met surfright te maken hebben ??????
 
Graag gedaan.

Dat probleem kan ik niet maar op het ASO-forum is een hitman-gedeelte. Op dat forum is ook de maker van hitman te vinden. Als er hier geen oplossing komt kan jij of hij bij het ASO-forum registeren en de vraag aan de maker van het programma vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan