startpagina veranderd steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Hoi allemaal,

Ik heb een vervelend probleem...
Telkens veranderd mijn startpagina in een vervelende portal, en uiteraard wil ik dat niet.
Ik heb al adaware gedraaid, via verkenner de map weggegooit van de portal, verschillende keren mijn cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderd maar helaas die vervelende pagina blijft telkens na het opnieuw opstarten weer gewoon komen, wie weet raad?

bedankt alvast!:confused:

Is het wel spyware dan? Na het verwijderen van de spyware met adaware blijft het probleem namelijk bestaan....

Geplaatst door anja8888
Is het wel spyware dan? Na het verwijderen van de spyware met adaware blijft het probleem namelijk bestaan....
Het is wel degelijk Spyware.
Daarvoor is juist die Hijack this log.
Daarmee kunnen experts jou dingen laten weghalen, die Ad-aware( en Spybot S&D) niet weg kan halen.:)

Begin niet zelf zomaar dingen te verwijderen met Hijackthis!!!!

Geplaatst door anja8888

Helaas wordt de spyware steeds 'slimmer'; programma's als AdAware zijn er vaak niet meer goed tegen opgewassen. Vandaar dat je even zo'n HijackThis-log moet plaatsen, dan vertelt een expert je precies wat je moet doen om het definitief te verwijderen.

Het gaat hier zonder enige twijfel om spyware, die met behulp van HijackThis en het deskundige advies zonder enige twijfel verwijderd kan worden. (Ik gok dat je last hebt van "Plus18Point" of iets dergelijks...)

Volg Gezina's aanwijzingen dus even, dan ben je zo van dit probleem af.

Bedankt voor jullie reacties, ik ga e.e.a. uitproberen en kom later bij jullie terug, tot gauw (waarschijnlijk vandaag nog!)
Het is inderdaad plus 18 point....grrrrr

gr Anja.

hijack this log heb ik zojuist geplaatst in een andere sectie...ff afw88 dus...

Het was inderdaad Spyware... Hijack This Log geplaatst en dankzij H@nsiepanzzzer (:thumb: ) ben ik overal van verlost en heb ik nu weer de startpagina die ik wens!
Nog enkele anti-spyware programma's geïnstalleerd en nu maar hopen dat ik er nooit geen last meer van krijg.

groetjus,
Anja :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan