Startpagina wordt niet juist weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
bekend probleem ben benieuwd wat de oorzaak/oplossing is!

Ik kan in de vorige versie van IE, wel dmv shift en verversen de boel weer rechtzetten maar moet dit dan steeds opnieuw als ik deze startpagina open, doen!

bekend probleem ben benieuwd wat de oorzaak/oplossing is!

Ik kan in de vorige versie van IE, wel dmv shift en verversen de boel weer rechtzetten maar moet dit dan steeds opnieuw als ik deze startpagina open, doen!

Bij mij werkt dit niet! Dus ik ben heel benieuwd wie hier de oplossing voor heeft!

Ga direct naar een blok op Startpagina:
auto
beroemdheden
chat
computers
consumenten
contacten
dating
eten
film
fotografie
geld
gezondheid
googl..........enzovoorts

Dit bedoelde ik niet helemaal :D
Als je een printscreen wilt maken druk dan op het Printscreenknopje op je toetsenbord.
En plak deze in het programma Paint.
Het makkelijkst is het natuurlijk met een programma te doen, dan hoef je maar op een zelfgekozen knop te drukken en dan heb je de printscreen al.
Zie deze website voor het programma: http://www.gadwin.com/printscreen/

:thumb: :thumb: :thumb:

Dit bedoelde ik niet helemaal :D
Als je een printscreen wilt maken druk dan op het Printscreenknopje op je toetsenbord.
En plak deze in het programma Paint.
Het makkelijkst is het natuurlijk met een programma te doen, dan hoef je maar op een zelfgekozen knop te drukken en dan heb je de printscreen al.
Zie deze website voor het programma: http://www.gadwin.com/printscreen/

:thumb: :thumb: :thumb:

bedankt voor de tip ik heb het programma gedownload en inmiddels heb ik een printscreenschot als jpeg bestand maar als ik het copieer kan ik het niet plakken als antwoord in dit aantwoordscherm. Dus ik kan het je nog even niet laten zien.

Als de afbeelding niet groter is als 100 Kb, dan kun je hem oploaden via de knop "Bijlagen beheren" onder het reageervenster.

Als je nou mijn link volgt, dan kan je op deze site je printscreen uploaden en hier neerzetten.;) :thumb:
(Via plaatje plaatje toevoegen en dan je link die je hebt gekregen)

de technische dienst van de startpagina heeft mij een e-mail gestuurd waarin zij aangeven dat de "stylesheets"in de browser uitstaan en dat die aangezet moeten worden. Wie weet hoe en waar ik dit kan doen?

scherm van startpagina wordt niet juist weergegeven

Hoi, enige tijd geleden heb ik de vraag gesteld of iemand mij kon helpen met het probleem dat de startpagina niet juist kan worden weergegeven. Ik heb er diverse reactie op ontvangen. De reactie die ik van de technische mensen van de startpagina zelf ontving was dat waarschijnlijk mijn stijlen in de browser niet goed zijn of niet aan staan.
Kan iemand mij uitleggen hoe of ik stijlen in een browser kan aanpassen of hoe ik ze kan aanzetten? Dus helaas is mijn probleem nog steeds niet opgelost.

hajamajo,

Voordat je iets wijzigt in het register, maak dan eerst een backup, zie hier hoe je dat doet.

Ga nu naar start>>uitvoeren>>typ regedit en klik op OK.
Zoek de volgende registersleutel en klik erop:
HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Internet/Explorer/Main
Zoek in het rechter venster 'Use Stylesheets' en klik erop.
Verander nu de waarde van NO in YES en klik op OK.

Laatst bewerkt:
Hoi, enige tijd geleden heb ik de vraag gesteld of iemand mij kon helpen met het probleem dat de startpagina niet juist kan worden weergegeven. Ik heb er diverse reactie op ontvangen. De reactie die ik van de technische mensen van de startpagina zelf ontving was dat waarschijnlijk mijn stijlen in de browser niet goed zijn of niet aan staan.
Kan iemand mij uitleggen hoe of ik stijlen in een browser kan aanpassen of hoe ik ze kan aanzetten? Dus helaas is mijn probleem nog steeds niet opgelost.

hajamajo,

Voordat je iets wijzigt in het register, maak dan eerst een backup, zie hier hoe je dat doet.

Bedankt voor je reactie! Ik heb de registersleutel opgezocht en tot aan Main gaat het prima. Ik klap het rechter venster open en dan kom ik geen "use stylesheets" tegen. Waarschijlijk is dit het probleem! Deze hele opdrachtregel mist in dit venster. Is dit aan te maken en zo ja hoe doe ik dit?

Bedankt voor je reactie! Ik heb de registersleutel opgezocht en tot aan Main gaat het prima. Ik klap het rechter venster open en dan kom ik geen "use stylesheets" tegen. Waarschijlijk is dit het probleem! Deze hele opdrachtregel mist in dit venster. Is dit aan te maken en zo ja hoe doe ik dit?

Helaas is mijn probleem met de juiste startpagina op het scherm te krijgen nog steeds niet opgelost. Enige tijd geleden heb ik de vraag gesteld of iemand mij kon helpen met het probleem dat de startpagina niet juist kan worden weergegeven. Ik heb er diverse reactie op ontvangen. De reactie die ik van de technische mensen van de startpagina zelf ontving was dat waarschijnlijk mijn stijlen in de browser niet goed zijn of niet aan staan.
Ik heb het volgende gedaan:
In de registersleutel gaat het tot aan Main prima. Ik klap het rechter venster open en dan kom ik geen "use stylesheets" tegen. Is dit het probleem? Deze hele opdrachtregel mist in dit venster. Is dit aan te maken en zo ja hoe doe ik dit? Of moet ik ergens iets anders aanmaken? Wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan