Startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guide

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
112
Telkens ik explorer opstart is mijn startpagina
"C:\windows\system\SWportal.html"
Deze url of opstartpagina kan ik niet wijzigen!
Iemand ervaring ermee en wat doe ik eraan.
Dank:)
 
Spyware waarschijnlijk. Download spybot search&destroy eens

Nog iets gevonden wat je zou kunnen doen:

Heel veel lezers blijken dit probleem te hebben, waarbij vaak SWportal als boosdoener wordt genoemd. U kunt het oplossen door naar Start/Uitvoeren te gaan en msconfig te typen. Ga naar het tabblad Opstarten en haal het vinkje weg bij het programma SWCaller. Dit wordt uitgevoerd tijdens het opstarten van Windows en zorgt ervoor dat de locatie van uw eigen startpagina iedere keer wordt overschreven. Sommige websites, vaak een startpagina of een pagina met veel links, wijzigen ongevraagd uw instellingen en plaatsen de SWportal.html startpagina op uw systeem
 
Voor je aan de zwarte en groene items begint: eerst de helpfile lezen.

Zwart heb ik nog nooit gehad maar groen wel en die verwijder ik altijd :confused:
Is dat erg ? Wat moet ik anders doen ?
 
Hoi Jappie-zland,

Nee dat is niet erg, maar sommige mensen willen daar niet alles van verwijderd hebben, vandaar dat ik het er altijd bij zet.
Ik gebruik er zelf andere programma's voor dus ik heb die "tracks" uitgevinkt staan.

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Hoi Jappie-zland,

Nee dat is niet erg, maar sommige mensen willen daar niet alles van verwijderd hebben, vandaar dat ik het er altijd bij zet.
Ik gebruik er zelf andere programma's voor dus ik heb die "tracks" uitgevinkt staan.

Groetjes,

Pieter

Ow okee dan is het goed :)
Ik dacht misschien is dat wel slecht maar dat is dus niet zo. Ik verwijder gewoon alles :):D
 
Op computertotaal staat:

Heel veel lezers blijken dit probleem te hebben, waarbij vaak SWportal als boosdoener wordt genoemd. U kunt het oplossen door naar Start/Uitvoeren te gaan en msconfig te typen. Ga naar het tabblad Opstarten en haal het vinkje weg bij het programma SWCaller. Dit wordt uitgevoerd tijdens het opstarten van Windows en zorgt ervoor dat de locatie van uw eigen startpagina iedere keer wordt overschreven. Sommige websites, vaak een startpagina of een pagina met veel links, wijzigen ongevraagd uw instellingen en plaatsen de SWportal.html startpagina op uw systeem.
 
Dit had ik ook geprobeerd maar dat lukte niet.
Het is een vorm van Spyware dus kan je het beste met Spybot je pc scanne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan