Startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

psnyders

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Hoi,

Ik heb de startpagina.nl als startpagina voor internet maar ik kan op het ogenblik de zoekmachines niet gebruiken.

Ik heb gisteren wel een probleem gehad met IE 6.0 want toen werkte geen enkele link meer op de startpagina,dat is nu verholpen,maar nu werken de zoekmachines nog niet.:confused:

Al geprobeerd om standaard instellingen in Internet Explorer te herstellen

Je klikt met rechter muisknop op Internet Explorer - Eigenschappen - Geavanceerd en dan klikken op Standaardinstellingen Herstellen

Geprobeerd helpt niet.
Of moet ik eerst de PC opnieuw opstarten??

Al een andere zoekmachine geprobeerd, google of wat anders

yep
ook al geprobeerd.

als ik naar google zelf ga en deze als startpagina probeer kan ik wel daar gewoon zoeken dus volgens mij ligt het aan startpagina zelf??:cool:

Ja ik draai dit proggie regelmatig en net nu ook nog maar geen resultaat.
Denk toch dat het aan de pagina zelf ligt.
:8-0:

Ik kan bij www.startpagina.nl wel de zoekmachines gebruiken en krijg ook resultaat, dus aan de site zal het niet liggen.

Misschien een hijackthis log plaatsen? Misschien dat de expert wat vreemds ziet? Een log kun je hier plaatsen.

Ik zie in die link die je gisteren gebruikte (van Gezina) dat er meer dll files zijn die je bij start, uitvoeren kunt intikken. 1 ervan is browseui.dll. Heb gegoogled en heeft met internet explorer te maken. Heb je die ook nog geprobeerd?

Laatst bewerkt:
heb het logfile geplaatst

Heb ook spybot gedraait maar ook hierna werkt de pagina nog steeds niet

Mooi zo. Ik heb ook even meegekeken (niet dat ik er verstand van heb hoor:o ) maar die R3 ziet er verdacht uit.

Even afwachten wat Pieter ervan vindt.

Dit staat er: R3 - Default URLSearchHook is missing

Het klinkt bij mij alsof het met je probleem te maken heeft.

Maar nogmaals, dat is speculeren. Pieter kan je vertellen wat er weg mag:)

Dit staat er: R3 - Default URLSearchHook is missing
kan weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan