startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldus

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo allemaal

Ik kan mijn favoriete startpagina niet instellen,iedere keer krijg ik www.mysearch.com als startpagina.
Hoe krijg ik de hinderlijke website weg?
Wie weet raad?

Groetjes,
Ronaldus

Scannen op spyware: Download hier de gratis versie van Ad-aware, na de installatie eerst updaten door te klikken op het wereldbolletje en scan. Daarnaast kan je nog Spybot installeren (werkt prima naast elkaar), ook gratis. Eveneens eerst updaten alvorens te scannen. Uitleg+download Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan een Hijack This Log, klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop "Reageer op bericht" en post je log.

(MSN met sponsors ook geinstalleerd? Verwijder dan eerst je MSN plus via Configuratiescherm > Software > Vervolgens installeer je MSN Plus handmatig. Start het installatieprogramma en kies voor handmatig installeren en klik op volgende. In het volgende venster vink je de optie: "installeer sponsors" uit. Daarna installeert het programma alleen MSN Plus zonder Spyware en irritante progjes zoals die extra Explorer-balk.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan