WinXP home
Geachte helpers,
Recent heb ik steeds het zelfde eenvoudig lijkende probleem:
Via internet opties, geinstalleerd in het verleden al lange tijd geleden, startkabel.nl. en was daarmee te vreden.
Als ik nu startkabel.nl. als startpagina installeer en op toepassen klik, krijg ik na een volledige herstart, de startpagina "startkabel.nl", ik gelukkig.
Soms ook nog na een tweede herstart maar daarna nooit meer steeds "google.nl".
Via help en ondersteuning, startpagina installeren, vind ik onder technische artikelen, punt 1 tekst: startpagina verandert onverwacht of kan de instelling niet wijzigen.
Er zijn vele oorzaken lees ik:
Is er een eenvoudige manier om de oorzaak vast te stellen en de erger te verwijderen?
Ik lees verder o.a. artikel van toepassing op...... en daarin komt m.i. windowsXP home niet voor.
Voor mij amateur is het een gecompliseerd artikel, kent U een eenvoudige manier om het probleem op te lossen?
Recent heb ik een trojavirus op bezoek gehad.
Mijn virusscanner AVG hield hem niet tegen, denk ik of misschien deed ik iets verkeerd. Ik heb het virusscannerprogram "antispyspider" gekocht rn geinstalleerd en daarmee leek mijn probleem opgelost, ik kende toen dit probleem nog niet.
Ik kan nu weer normaal internetten etc. maar het startpaginaprobleem is er nog.
Ik hoop U hiermede voldoende over mijn probleem te hebben ingelicht.
Hebt U nog vragen, die ik kan beantwoorden als amateur, OK geen probleem.
In afwachting van Uw advies, how to handle,
M.v.g.
Ko
Geachte helpers,
Recent heb ik steeds het zelfde eenvoudig lijkende probleem:
Via internet opties, geinstalleerd in het verleden al lange tijd geleden, startkabel.nl. en was daarmee te vreden.
Als ik nu startkabel.nl. als startpagina installeer en op toepassen klik, krijg ik na een volledige herstart, de startpagina "startkabel.nl", ik gelukkig.
Soms ook nog na een tweede herstart maar daarna nooit meer steeds "google.nl".
Via help en ondersteuning, startpagina installeren, vind ik onder technische artikelen, punt 1 tekst: startpagina verandert onverwacht of kan de instelling niet wijzigen.
Er zijn vele oorzaken lees ik:
Is er een eenvoudige manier om de oorzaak vast te stellen en de erger te verwijderen?
Ik lees verder o.a. artikel van toepassing op...... en daarin komt m.i. windowsXP home niet voor.
Voor mij amateur is het een gecompliseerd artikel, kent U een eenvoudige manier om het probleem op te lossen?
Recent heb ik een trojavirus op bezoek gehad.
Mijn virusscanner AVG hield hem niet tegen, denk ik of misschien deed ik iets verkeerd. Ik heb het virusscannerprogram "antispyspider" gekocht rn geinstalleerd en daarmee leek mijn probleem opgelost, ik kende toen dit probleem nog niet.
Ik kan nu weer normaal internetten etc. maar het startpaginaprobleem is er nog.
Ik hoop U hiermede voldoende over mijn probleem te hebben ingelicht.
Hebt U nog vragen, die ik kan beantwoorden als amateur, OK geen probleem.
In afwachting van Uw advies, how to handle,
M.v.g.
Ko