startproblemen trage start

Status
Niet open voor verdere reacties.

papaver

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Ik heb XP professional. Als ik mijn comp. start ratelt hij wel 10 minuten voor ik hem kan gebruiken. Ik heb al gedefrafmenteerd, windows\temp leeggemaakt en ad-aware gebruikt. Probleem blijft. Mogelijk zit het bij het opstartenprogramma.
Bij de systeemconfigeratie staan onder het tabblad "opstarten" uitsluitend de navolgende programma's:
apvxdwin
mkkeybd
ls
jusched
realshed
atray
microsoft office
watch
Al deze programma's zijn aangevinkt. Verwijder ik een of meerdere vinkjes en druk ik op toepassen dan geeft het tabblad "algemeen" aan:"selectief opstarten". Vink ik dan weer "algemeen opstarten aan" dan zijn bij opstarten weer alle programma's aangevinkt.
Bij het opstartprogramma mis ik overigen wel mijn virusscanner (panda) die overigens na al het geratel wel normaal werkt. Ook dacht ik dat bij het opstartprogramma "ScanRegistry"zou moeten staan maar dat staat er zoals u hierboven ziet niet bij.

Kan iemand mij helpen.
Bij voorbaat dank

Ik zou zo ie zo Office niet mee laten opstarten.
Het klopt dat alles weer aangevinkt wordt, als je kiest voor "algemeen opstarten".
Als je vinkjes uit wil zetten, ben je "selectief opstarten" aan het gebruiken.;)

apvxdwin schijnt trouwens van Panda te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan