StatInfo.net, een gratis bezoekersteller!

Status
Niet open voor verdere reacties.

statinfo

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een bezoekersteller website opgezet, wat vinden jullie ervan? Je mag allerlei commentaar/suggesties geven, over de layout, gebruiksvriendelijkheid,...

De website functioneert al volledig en is te bezoeken op

http://www.statinfo.net

Alvast bedankt,

StatInfo

ik zou niet zo sieruze lay-out gebruiken ik denk eerder dat het betaald is dus ik vertrouw het niet ik zou een kleuren lay-out doen!

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mmm, wat bedoel je met een kleuren layout?

Ik vind niet dat het een "on-serieuze" layout moet zijn of zo, het moet toch enig professionalisme uitstralen, ook al is het een gratis dienst!

ik bedoel dat er kleuren in mogen zitten als het gratis is hoeft het niet serieuze te zijn! wand ik zou bij een serieuze lay-out zo als nu geen teller aanmaken!
ik zou wel een teller aanmaken bij een website met kleur en niet grijs en een betje groen bijv. blauw groen grijs geel en roze?

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
bijv. blauw groen grijs geel en roze?

Dat is volgens mij een beetje te veel van het goede :). Bedankt voor je opmerking, zal het in mijn achterhoofd houden, maar denk niet dat deze layout ongepast is voor een bezoekersteller site.

Ik vind de layout wel goed hoor. Het staat ook duidelijk vermeld dat het gratis is. Een flashy site wekt bij mij juist veel minder vertrouwen. De teller zelf heb ik wel niet getest.

Ik vind de layout wel goed hoor. Het staat ook duidelijk vermeld dat het gratis is. Een flashy site wekt bij mij juist veel minder vertrouwen. De teller zelf heb ik wel niet getest.

ze zetten het er vakker bij en is het ook niet gratis:(

Duidelijke site, nette lay-out, coole service. Mijn complimenten.

(by de weg, hoe heb je dit gemaakt? Dan heb ik het over een globaal idee, niet de source-code, want het intereseert me wel)

:thumb:

[edit]jefie1 is gewoon paranoide :p [/edit]

Bedoel je: de layout met photoshop, dan slicen en omzetten naar .tpl bestanden die altijd geparsed worden met daarin de code?

Of hoe het systeem werkt of zo?

Om een lange uitleg simpel te maken, je krijgt een code die je op je website zelf plaatst, en telkens die opgeroepen wordt geeft die een signaal door naar mijn database :).

Icoon verbergen
Sommige site-eigenaren stellen de icoontjes, die zij bij statistieken aanbieders krijgen, niet op prijs. Wij vragen een kleine vergoeding als u wilt, dat wij geen icoontje op uw site plaatsen ter compensatie van het wegvallen van reclame voor ons.

Misschien handig om erbij te vermelden hoe klein deze vergoeding dan is :).

Ziet er netjes uit! Om de een of andere reden vind ik dat er nog een lijn hoort tussen de plaatst voor het logo in de linkerbovenhoek, en de plaats met de content omdat ze nu wat raar in elkaar overlopen, of zie ik dat alleen en is er niets mis mee:p?
Maar zoizo proficiat met zo'n systeem en het ziet er net uit:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan