Station aanduidingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

R. Marcks

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Bij de stations staan normaal ook een aantal iconen van bv. De Flashcard, memory stick, smart media enz.
Opeens zijn die allemaal verdwenen. Als ik de compact flash card erin stopte herkende hij deze meteen vraagt dmv melding of ik wil kopieren enz.
Dit doet hij nu ook niet meer. Werk met XP heeft iemand een oplossing

Rene

Is dit zo in 1 keer gekomen of heb je iets er af gehaald of geinstalleerd.
Heb je al aan een systeemherstel gedacht.

nee

Nee ik heb niets bijzonderds geaand en de kids zoals ze zeggen ook niet.
Gisterendeed hij het nog en dus heb ik een herstelpunt van afgelopen woensdag ingesteld

Rene

Het onderstaande kwam via de mail binnen.

Beste Puppy,

weet je het niet? De icoontjes waren er gisteren nog en ze werkte ook. Nu staat er alleen nog het diskette station de vaste schijven de cd en dvd icoon. De rest smart card, flash card, sdmmc enz zijn verdwenen

Laat even horen als je het niet weet dan zoek ik elders verder

Rene,
In het vervolg graag reageren in dit topic er zijn meerdere helpmij-ers die mee lezen.
Die kunnen de gouden tip hebben.
Ik heb gelezen dat een systeemherstel dus ook niet werkt.

Helaas kan ik zo 1 2 3 niet bedenken wat je dan nog zou kunnen doen.

Ik zou 't zo ok niet weten, maar heb je de drivers al 's opnieuw geinstalleerd?

Je werkt met XP. Als het goed is krijg je om de zoveel tijd een melding dat je je bureaublad kunt schonen. Dan kun je ja of nee opgeven. Deze gaan dan naar het icoon ongebruikte bureaubladen, daar staan dan waarschijnlijk ook jouw iconen tussen die je kwijt was.Kun je ze ook niet vinden bij start en dan alle programma's?

Laatst bewerkt:
Beste Humpe

het zijn niet de icoontjes op het bureaublad maar de dingen die je ziet als je op ""deze computer"" klikt:

C D E
A F G

daar bij stonden ook nog icoontjes van de smart card enz zie vorige berichten

toch bedankt voor jou tip

Rene

opgelost

Broeders,

Ik heb de vraag neergelegd bij medion en die mannen hebben me snel en perfect geholpen

de kaartlezers zijn niet te zien vanwege te veel restspanning. U kunt het beste de computer uitzetten, dan achter de schakelaar op 0 zetten, voor de knop een aantal seconden ingedrukt houden, dan de kabel achter eruithalen
, dan achter schakelaar op 1 zetten en voor weer een aantal seconden de knop een aantal seconden ingedrukt houden. Nu kunt u achter de kabel er weer in doen en de computer opstarten.

Ik geloofde er niks van maar de kaartlezers zijn er weer

Doe er je voordeel mee

Re: opgelost

Geplaatst door R. Marcks
Broeders,

Ik heb de vraag neergelegd bij medion en die mannen hebben me snel en perfect geholpen

de kaartlezers zijn niet te zien vanwege te veel restspanning. U kunt het beste de computer uitzetten, dan achter de schakelaar op 0 zetten, voor de knop een aantal seconden ingedrukt houden, dan de kabel achter eruithalen
, dan achter schakelaar op 1 zetten en voor weer een aantal seconden de knop een aantal seconden ingedrukt houden. Nu kunt u achter de kabel er weer in doen en de computer opstarten.

Ik geloofde er niks van maar de kaartlezers zijn er weer

Doe er je voordeel mee
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan