Station D Formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Apparaat uitzetten, dan aanzetten en vanaf het moment dat de stroom erop gaat op de F8 toets drukken (soms is 1x genoeg, soms niet) blijf derhalve 3x per seconde de F8 indrukken totdat de veilige modus start.

Eenmaal daar aangekomen kan je kiezen uit diverse mogelijkheden. Kies allereerst voor de meest eenvoudige : Windows starten in de veilige modus. (zonder fratsen).

Ik ga voor vandaag stoppen, ik lees morgen hoe je 'gevaren bent' in de F8 modus.
 
Ik had even problemen met het internet, maar goed hij doet het sinds 2 minuten.
ik heb het getest in de veilige modus maar geeft dezelfde melding.
 
oke, jammer. geen oplossing dus? Op mn werk heb ik vanmiddag nog ff gegoogled en ik vond iets over FAT32 en NTFS? Heeft dat ergens mee te maken? Ik weet niet echt precies wat het is maar op de een of andere manier kon je dan bestanden terug halen.

Ik zal er wel helemaal naast zitten maar jij weet meer dan ik over computers.
 
Dat gaat over de wijze hoe een harddisk gereed wordt gemaakt voor later gebruik. FAT32 is een wat ouder bestandssysteem en NTFS is een moderner bestandsindeling: Klik

Ik zie vooralsnog niet de connectie tussen jouw probleem en FAT32 t.o.v. NTFS.
 
oke dan kan ik nu dus gewoon formatteren want er is niets aan te doen?
Dan zit er niets anders op.

Ik heb nu ook een Samsung N210 omdat dit een mooie aanbieding was(80,- in de winke:Dl), maar is een back up via samsung back up voldoende? ik gebruik hem veel voor internet maar daarnaast sla ik ook foto's en wat muziek op en misschien wat documenten.

Ik probeer nu te voorkomen dat dit me weer gebeurd!
 
Ik heb D geformatteerd, geen andere optie en de laptop heb ik inmiddels ook verkocht(heb toch al een nieuwe). Helaas geen oplossing voor dit probleem mogen vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan