stationary Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

slinge

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Helaas kan ik mijn vraag niet terug vinden.

Dus nu wat uitgebreider.

Vanaf diverse "stationary"sites gedownload,en de Zipbestanden door Winzip gehaald.
Na het uitpakken,het resultaat bekeken.
Dat lukte wel,maar steeds moest ik de "stationary"doorsturen naar Outlook Express (versie 6.0)maar kan ze niet vinden in de mappen Briefpapier,of de map Stationary.
Wat doe ik fout ?
Andere site's lukt wel,dan worden ze al automatisch doorgestuurd naar Outlook Express.
Hebben de anderen dan wat code vergeten te schrijven in hun stationary ?
Zo,ja. Wat is de code,en waar moet ik die dan invoegen ?
Alvast mijn hartelijke dank voor het oplossen van dit probleem.

Slinge

volgens mij kun je gewoon de inhoud van die zipfile extracten in een map van outlook( moet je zelf ff zoeken iets wat op stationary lijkt) volgens mij moet hij het dan wel doen.

w8.. kep n andere oplossing :) extact je stationary ergens (bv op bureablad..) vervolgens ga je in outlook naar 'message'(bericht) dan 'new message using' (nieuw bericht oid) dan 'select stationary' (selecteer briefpapier) en dan geef je de locatie waar je je briefpapier hebt uitgepakt aan. (bv bureaublad)

en dan doetieut! (als t goed is):D

suc6

open via Bureablad niet mogenlijk

De oplossing die gegeven werdt om via het Bureablad te werken gaat helaas ook niet,er worden maar een paar snelkoppelingen vermeldt,terwijl er mee op het Bureablad staan.
De 2de oplossing gebeurd eigenlijk al vanzelf. De file's worden al geopend in Outlook Express,maar worden niet zichtbaar,wel kan ik de z.g. bron,de HTML code lezen. Dever vermeldt ook altijd dat adres van de Stationary in Outlook Express.
Wat zou de volgende oplossing kunnen zijn ?

Slinge

"Harde schijf

"De z.g C - schijf is altijd de "harde schijf",dus daar ligt het niet aan.
In divers programma's kan ik ze ten alle tijden bekijken,als schrollend,geluid gevend etc.,maar ze openen in Outlook Express wil niet lukken.
Wel kan ik de HTML code lezen,door op BRON te klikken.
Maar daar kan ik ook niets mee. Er wordt daar wel in vermeld dat ze in de map "stationary"komen te staan,dat klopt ook wel,maar kan ze later weer niet daar vinden,wel via de verkenner,maar niet via Outlook Express.

Slinge

Helaas nog niet opgelost

Alle tot nu toe aangedragen oplossingen heben alleeen als resultaat gehad dat de stationary/briefpapier te zien is.
Maar dat wist ik wel.
Via de z.g wizard nieuw briefpapier kan ik ook zien welke er zijn,maar krijg ze dan alleenstilstand te zien.
Hebben de ontwerpers outen gemaakt in de code ?
Andere slaat hij wel meteen in de goed map op,en werken dan meteen. Meestal is dat briefpapier dat niet beweegt en ook geen muziek heeft.
Helaas geven de beschrijvingen van Outlook Express,maar weinig informatie over ditonderwerp.
Terwijl aan e-mail verzenden vele pagina's worden besteed.
Maar e-mailen is juist nog het makkelijkste van alles.

Slinger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan